Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Pojam i značenje nabave u poduzeću
  3. Svrha, položaj i ciljevi nabave u poduzeću
  4. Menadžment nabave u poduzeću
  5. Menadžment troškova nabave
  6. Rukovođenje u nabavi i kadrovi nabave
  7. Politika nabave i strategije izvora opskrbe
  8. Povezivanje u nabavi
  9. Operativno planiranje nabave
  10. Organizacija nabave i operativno poslovanje nabave
  11. Računalski sustav organizacije i djelovanje nabavnog poslovanja
  12. Kontroling nabave
  13. Strategija nabave
  14. Just in time nabava

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Ferišak. V. (2002) Nabava: politika, strategija, organizacija, management, Vlastito izdanje, Zagreb
  2. Ružić, D.; Tomčić. Z.; Turkalj, Ž.(2002) Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
  3. Prezentacije sa predavanja

Izborna literatura:

  1. Ružić, D. (2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
  2. Ružić, D. (2000) Marketinške mogućnosti Interneta, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja nabavnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.