Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Pojam i značenje nabave u poduzeću
- Svrha, položaj i ciljevi nabave u poduzeću
- Menadžment nabave u poduzeću
- Menadžment troškova nabave
- Rukovođenje u nabavi i kadrovi nabave
- Politika nabave i strategije izvora opskrbe
- Povezivanje u nabavi
- Operativno planiranje nabave
- Organizacija nabave i operativno poslovanje nabave
- Računalski sustav organizacije i djelovanje nabavnog poslovanja
- Kontroling nabave
- Strategija nabave
- Just in time nabava
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Ferišak. V. (2002) Nabava: politika, strategija, organizacija, management, Vlastito izdanje, Zagreb
- Ružić, D.; Tomčić. Z.; Turkalj, Ž.(2002) Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
- Prezentacije sa predavanja
Izborna literatura:
- Ružić, D. (2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
- Ružić, D. (2000) Marketinške mogućnosti Interneta, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja nabavnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud. u trajnom izboru
Izvođač kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud. u trajnom izboru