Sadržaj kolegija:

1. Pojam, značenje, svrha, položaj i ciljevi nabave i menadžment nabave u poduzeću. 2. Odlučivanje u nabavi. 3. Menadžment troškova nabave. 4. Rukovođenje u nabavi i kadrovi nabave. 5. Politika nabave i strategije izvora opskrbe. Povezivanje u nabavi. Opskrbni lanac (SCM). 6. Operativno planiranje nabave. 7. Organizacija nabave i operativno poslovanje nabave. Računalski sustav organizacije i djelovanje nabavnog poslovanja. 8. Kontroling nabave. 9. Strategija nabave.

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Ferišak. V. (2002) Nabava: politika, strategija, organizacija, management, Vlastito izdanje, Zagreb.
2.Ružić, D.; Tomčić. Z.; Turkalj, Ž.(2002) Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
3.Ružić, D. (2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek

Izborna literatura:

1.Karpati, T.; Ružić, D. (1999) Razmjenski odnosi u marketingu, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
2.Ružić, D. (2000) Marketinške mogućnosti Interneta, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.

Ciljevi kolegija:

Ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja nabavnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.

Polaganje ispita:

Usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Poveznica za online nastavu za izvanredne studente (15.11.2021): Click here to join the meeting Studenti se prijavljuju putem svog AAI e-identiteta.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.