Voditelj mrežne prodaje

Naziv programa

Voditelj mrežne prodaje

 

Voditelj programa

doc. dr. sc. Milan Puvača, pred.

e-mail: milan.puvaca@vevu.hr

 

Cilj programa

Polaznici ovog neformalnog obrazovanja dobit će priliku produbiti prethodno znanje o upravljanju mrežnom trgovinom. Usvajanjem osnovnih elemenata funkcioniranja web rješenja, polaznici će savladati rad s digitalnim alatima za optimizaciju, podizanje kvalitete, ali i oglašavanje mrežnih trgovina. Po završetku seminara, polaznik će biti u mogućnosti samostalno upravljati mrežnom trgovinom, raspolagati pomoćnim komunikacijskim i marketinškim alatima te upravljati procesom korisničkog iskustva i dugoročnog zadovoljstva. Konačni cilj je dati temelje za daljnje usavršavanje u iskustvenom smislu.

 

Ishodi učenja

  • Analizirati i identificirati glavne izazove s kojima se susreće moderna mrežna trgovina. Predvidjeti moguće opasnosti i potencijale određene djelatnosti i primijeniti moguća rješenja.
  • Razlikovati korisničko iskustvo i elemente web rješenja (struktura sadržaja, usability, responzivnost, SEO, online plaćanje, web hosting/domena).
  • Osmisliti optimalno rješenje logističkih izazova dostave ili konzumiranja oglašene usluge/proizvoda u sklopu mrežne trgovine.
  • Koristiti dobru praksu digitalnog oglašavanja i ciljane publike.

 

Trajanje programa

Program se odvija u 20 nastavnih sati predavanja i vježbi, a obuhvaća sljedeće teme:

  • Digitalno poslovanje – izazovi, prilike i opasnosti.
  • Poslovanje u oblacima i tehnički preduvjeti.
  • Kako radi web rješenje? Sadržaj, struktura, izvedba i dizajn.
  • Alati za upravljanje Internet sadržajem i mrežnim trgovinama (WordPress i Woocommerce).
  • Logistički izazovi spoja starog i novog načina poslovanja (povezivanje postojećih poslovnica s Internet prodajom, mogućnosti dostave, online plaćanja i prateći potrebni elementi).
  • Analiza i praćenje rada mrežne trgovine. Google alati, izvještavanje, odnosi s kupcima i digitalna post-prodaja.
  • Društvene mreže, segmentiranje potencijalnih kupaca i prilagođeno oglašavanje. Marketing plan digitalnog oglašavanja i budžetiranje.
  • Poslovanje brzinom misli – poslovanje sutrašnjice i globalni trendovi.

 

Uvjeti upisa

  • završena srednja škola
  • engleski jezik (B1)
  • osnovna informatička pismenost (Windows, Office)
  • prednost – iskustvo u trgovini i/ili logistici

 

Završetak programa

Potvrda o sudjelovanju

 

Cijena programa

Okvirna cijena programa je 165 eura.

Minimalni broj polaznika – 5 osoba.

 

Prijave su otvorene do popunjavanja minimalnog broja polaznika.

Voditelj mrežne prodaje

"(Obavezno)" indicates required fields