Voditelj mrežne prodaje

Naziv programa

Voditelj mrežne prodaje

 

Voditelj programa

doc. dr. sc. Milan Puvača, pred.

e-mail: milan.puvaca@vevu.hr

 

Cilj programa

Polaznici ovog neformalnog obrazovanja dobit će priliku produbiti prethodno znanje o upravljanju mrežnom trgovinom. Usvajanjem osnovnih elemenata funkcioniranja web rješenja, polaznici će savladati rad s digitalnim alatima za optimizaciju, podizanje kvalitete, ali i oglašavanje mrežnih trgovina. Po završetku seminara, polaznik će biti u mogućnosti samostalno upravljati mrežnom trgovinom, raspolagati pomoćnim komunikacijskim i marketinškim alatima te upravljati procesom korisničkog iskustva i dugoročnog zadovoljstva. Konačni cilj je dati temelje za daljnje usavršavanje u iskustvenom smislu.

 

Ishodi učenja

  • Analizirati i identificirati glavne izazove s kojima se susreće moderna mrežna trgovina. Predvidjeti moguće opasnosti i potencijale određene djelatnosti i primijeniti moguća rješenja.
  • Razlikovati korisničko iskustvo i elemente web rješenja (struktura sadržaja, usability, responzivnost, SEO, online plaćanje, web hosting/domena).
  • Osmisliti optimalno rješenje logističkih izazova dostave ili konzumiranja oglašene usluge/proizvoda u sklopu mrežne trgovine.
  • Koristiti dobru praksu digitalnog oglašavanja i ciljane publike.

 

Trajanje programa

Program se odvija u 20 nastavnih sati predavanja i vježbi, a obuhvaća sljedeće teme:

  • Digitalno poslovanje – izazovi, prilike i opasnosti.
  • Poslovanje u oblacima i tehnički preduvjeti.
  • Kako radi web rješenje? Sadržaj, struktura, izvedba i dizajn.
  • Alati za upravljanje Internet sadržajem i mrežnim trgovinama (WordPress i Woocommerce).
  • Logistički izazovi spoja starog i novog načina poslovanja (povezivanje postojećih poslovnica s Internet prodajom, mogućnosti dostave, online plaćanja i prateći potrebni elementi).
  • Analiza i praćenje rada mrežne trgovine. Google alati, izvještavanje, odnosi s kupcima i digitalna post-prodaja.
  • Društvene mreže, segmentiranje potencijalnih kupaca i prilagođeno oglašavanje. Marketing plan digitalnog oglašavanja i budžetiranje.
  • Poslovanje brzinom misli – poslovanje sutrašnjice i globalni trendovi.

 

Uvjeti upisa

  • završena srednja škola
  • engleski jezik (B1)
  • osnovna informatička pismenost (Windows, Office)
  • prednost – iskustvo u trgovini i/ili logistici

 

Završetak programa

Potvrda o sudjelovanju

 

Cijena programa

Okvirna cijena programa je 165 eura.

Minimalni broj polaznika – 5 osoba.

 

Prijave su otvorene do popunjavanja minimalnog broja polaznika.

Voditelj mrežne prodaje

"(Obavezno)" indicates required fields

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.