Sadržaj kolegija:

  1. Opće odredbe i temeljni pojmovi uredskog poslovanja
  2. Upravljanje pismenima u uredskom poslovanju
  3. Upisivanje pismena
  4. Vrste evidencija
  5. Određivanje brojčane oznake pismena
  6. Dostava pismena u rad
  7. Administrativno-tehnička obrada akata
  8. Otpremanje akata
  9. Stavljanje predmeta u pismohranu i čuvanje
  10. Pečati, žigovi i štambilji
  11. Upravne pristojbe
  12. Natpisna ploča i zaglavlje akata
  13. Pismena – sastavljanje i oblikovanje podneska i akta u upravnom i neupravnom postupku
  14. Obavješćivanje i dostava u upravnom postupku

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Kolar,J.(2022) „Uredsko poslovanje“, Elektroničko izdanje autoriziranih predavanja iz predmeta Uredsko poslovanje koji se izvodi na preddiplomskom stručnom Upravnom studiju Veleučilišta „Lavoslav Ružička” u Vukovaru, Vukovar, 2022.

Dopunska literatura:

  1. Uredba o uredskom poslovanju, NN 75/2021
  2. Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja, NN 132/2021
  3. Vojković,G.(2023) „Elektroničko uredsko poslovanje“, Potpuni priručnik, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Narodne novine; Zagreb, listopad 2023.
  4. Zakon o pečatima i žigovima s grbom RH, NN 33/1995
  5. Uredba o natpisnoj ploči i zaglavlju akata tijela državne uprave, lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave, te pravnih osoba koje imaju javne ovlasti, NN 34/2002
  6. Zakon o upravnim pristojbama, NN 115/2016, NN 114/22
  7. Zakon o općem upravnom postupku, NN 47/2009, NN 110/2021 – dijelovi
  8. Uredba o tarifi upravnih pristojbi, NN 156/2022
  9. Pravilnik za primjenu Zakona o pečatima i žigovima s grbom RH, NN 93/1995

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente sa općim i specifičnim znanjima potrebnih za organizaciju i upravljanje uredom u javnoj upravi. Studenti će se upoznati sa zakonskim propisima i odredbama koje reguliraju područje uredskog poslovanja u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima. Kroz individualni i grupni rad na primjerima iz prakse studentima će biti omogućeno stjecanje stručnih znanja potrebnih za: vođenje glavnih i pomoćnih uredskih knjiga, organizaciju i vođenje uredskog poslovanja u javnoj upravi, profesionalno pisano i usmeno komuniciranje sa strankama te učinkovito upravljanje dokumentacijom u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.

Način ocjenjivanja:

usmeno i pismeno