Sadržaj kolegija:

TEMELJNI POJMOVI

  1. Uvodno predavanje
  2. Opće odredbe i temeljni pojmovi uredskog poslovanja
  3. Upravljanje pismenima u uredskom poslovanju
  4. Upisivanje pismena
  5. Vrste evidencija
  6. Određivanje brojčane oznake pismena
  7. Dostava pismena u rad
  8. Administrativno-tehnička obrada akata
  9. Otpremanje akata
  10. Stavljanje predmeta u pismohranu i čuvanje
  11. Pečati, žigovi i štambilji
  12. Upravne pristojbe
  13. Natpisna ploča i zaglavlje akata
  14. Pismena – sastavljanje i oblikovanje podneska i akta u upravnom i neupravnom postupku
  15. Obavješćivanje i dostava u upravnom postupku

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Uredba o uredskom poslovanju (NN 07/09)
  2. Kasabašić, Š. (2015), Uredsko poslovanje u primjeni i postupanje s podnescima stranaka u upravnom postupku, V izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Zagreb: Novi informator
  3. Vojković, G. (2018), Uredsko poslovanje, spisovodstvo i upravljanje pismohranom, II izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Zagreb: Narodne novine

Dopunska literatura:

  1. Uredba o natpisnoj ploči i zaglavlju akata tijela državne uprave, lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave, te pravnih osoba koje imaju javne ovlasti (NN 34/02)
  2. Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09), dio vezan uz postupanje s podnescima stranaka i akata javnopravnih tijela u upravnom postupku
  3. Zakon o pečatu i žigu s grbom RH (NN 33/95)
  4. Zakon o upravnim pristojbama (NN 115/16)

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente sa općim i specifičnim znanjima potrebnih za organizaciju i upravljanje uredom u javnoj upravi. Studenti će se upoznati sa zakonskim propisima i odredbama koje reguliraju područje uredskog poslovanja u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima. Kroz individualni i grupni rad na primjerima iz prakse studentima će biti omogućeno stjecanje stručnih znanja potrebnih za: vođenje glavnih i pomoćnih uredskih knjiga, organizaciju i vođenje uredskog poslovanja u javnoj upravi, profesionalno pisano i usmeno komuniciranje sa strankama te učinkovito upravljanje dokumentacijom u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.

Način ocjenjivanja:

usmeno i pismeno

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials: