Sadržaj kolegija:

TEMELJNI POJMOVI

  1. Uvodno predavanje
  2. Opće odredbe i temeljni pojmovi uredskog poslovanja
  3. Upravljanje pismenima u uredskom poslovanju
  4. Upisivanje pismena
  5. Vrste evidencija
  6. Određivanje brojčane oznake pismena
  7. Dostava pismena u rad
  8. Administrativno-tehnička obrada akata
  9. Otpremanje akata
  10. Stavljanje predmeta u pismohranu i čuvanje
  11. Pečati, žigovi i štambilji
  12. Upravne pristojbe
  13. Natpisna ploča i zaglavlje akata
  14. Pismena – sastavljanje i oblikovanje podneska i akta u upravnom i neupravnom postupku
  15. Obavješćivanje i dostava u upravnom postupku

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Uredba o uredskom poslovanju (NN 07/09)
  2. Kasabašić, Š. (2015), Uredsko poslovanje u primjeni i postupanje s podnescima stranaka u upravnom postupku, V izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Zagreb: Novi informator
  3. Vojković, G. (2018), Uredsko poslovanje, spisovodstvo i upravljanje pismohranom, II izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Zagreb: Narodne novine

Dopunska literatura:

  1. Uredba o natpisnoj ploči i zaglavlju akata tijela državne uprave, lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave, te pravnih osoba koje imaju javne ovlasti (NN 34/02)
  2. Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09), dio vezan uz postupanje s podnescima stranaka i akata javnopravnih tijela u upravnom postupku
  3. Zakon o pečatu i žigu s grbom RH (NN 33/95)
  4. Zakon o upravnim pristojbama (NN 115/16)

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente sa općim i specifičnim znanjima potrebnih za organizaciju i upravljanje uredom u javnoj upravi. Studenti će se upoznati sa zakonskim propisima i odredbama koje reguliraju područje uredskog poslovanja u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima. Kroz individualni i grupni rad na primjerima iz prakse studentima će biti omogućeno stjecanje stručnih znanja potrebnih za: vođenje glavnih i pomoćnih uredskih knjiga, organizaciju i vođenje uredskog poslovanja u javnoj upravi, profesionalno pisano i usmeno komuniciranje sa strankama te učinkovito upravljanje dokumentacijom u tijelima državne uprave, jedinicama lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.

Način ocjenjivanja:

usmeno i pismeno

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.