Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Marketing danas
  3. Upravljanje markama
  4. Identitet marke i elementi identiteta marke
  5. Privatne marke
  6. Marketing u trgovini (nabava)
  7. Pozicioniranje proizvoda u trgovini – kondicije i godišnja ugovaranja
  8. Vertikalni marketing u trgovini
  9. Segmentacija tržišta i ciljne skupne
  10. Specifično oglašavanje u trgovini
  11. Analize – PEST
  12. Analiza -SWOT

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Marketing u trgovini,: M. Nedović,
  2. Segetlija, Z.; Lamza-Maronić, Maja: Strategija maloprodaje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1999.

Izborna literatura:

  1. Retail Marketing Management: Principles & Practice , by Helen Goworek ,  Peter McGoldrick, Pearson Educational Limited, 2015.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je studente poučiti sa posebnostima marketinga u trgovini, te razumjeti procese, tehnike i alate  u primjeni marketinga.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.