Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Marketing danas
- Upravljanje markama
- Identitet marke i elementi identiteta marke
- Privatne marke
- Marketing u trgovini (nabava)
- Pozicioniranje proizvoda u trgovini – kondicije i godišnja ugovaranja
- Vertikalni marketing u trgovini
- Segmentacija tržišta i ciljne skupne
- Specifično oglašavanje u trgovini
- Analize – PEST
- Analiza -SWOT
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Marketing u trgovini,: M. Nedović,
- Segetlija, Z.; Lamza-Maronić, Maja: Strategija maloprodaje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1999.
Izborna literatura:
- Retail Marketing Management: Principles & Practice , by Helen Goworek , Peter McGoldrick, Pearson Educational Limited, 2015.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je studente poučiti sa posebnostima marketinga u trgovini, te razumjeti procese, tehnike i alate u primjeni marketinga.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
doc. dr. sc. Nedović Mirjana, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
doc. dr. sc. Nedović Mirjana, prof. struč. stud.