Sadržaj kolegija:

1. Temeljne odrednice marketinga u trgovini. Pojam, značenje i funkcije trgovine. Marketinške funkcije trgovine i marketing trgovine kao gospodarske djelatnosti. Razlike između marketinga proizvodnog i marketinga trgovinskog gospodarskog subjekta. Suradnja proizvodnog i trgovinskog gospodarskog subjekta u području marketinga. 2. Proces upravljanja marketingom trgovinskog poduzeća i marketinška istraživanja u trgovini. 3. Marketinška koncepcija u trgovini. Strategijsko planiranje ciljeva. Planiranje strategija (temeljnih, pozicioniranja, strategija pojedinih marketinških instrumenata: lokacije, asortimana roba, cijena, profila, usluga, veličine i unutarnjeg ambijenta prodajnog objekta). Planiranje marketing – miksa i njegovih instrumentalnih varijabli: lokacije, asortimana, cijena, promocije, metoda prodaje i dr. 4. Oblici trgovinskih gospodarskih subjekata i trgovinskih poslovnih jedinica. Kroz vježbe studenti će izučavati slučajeve iz prakse.

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Segetlija, Z.: Trgovinsko poslovanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2006.

2.Segetlija, Z.; Lamza-Maronić, Maja: Strategija maloprodaje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1999.
Izborna literatura:
1.Retail Marketing Management: Principles & Practice , by Helen Goworek ,  Peter McGoldrick, Pearson Educational Limited, 2015.

Ciljevi kolegija:

Upoznavanje s posebnostima marketinga u trgovini i trgovinskog marketinga i razumijevanje procesa marketinga trgovinskog gospodarskog subjekta. Stjecanje temeljnih znanja o vođenju i izvršavanju marketinga u trgovini.

Polaganje ispita:

Kolokvij i usmeni ispit.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.