Sadržaj kolegija:
- Introductory lecture; Telephoning
- Phones and numbers; How can I help you?
- Trying to get through and getting through
- Making enquiries
- Placing an order
- Complaints and handling complaints
- Making arrangements and ending calls
- Teleconferencing & networking
- Competition
- McDonald´s stirs up battle with Starbucks
- Money
- Business quotes
- Business across cultures
- Standard Bank overcomes culture shock
- Revision
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Naterop, B. Jean & Revell Rod (2019). Telephoning in English. Cambridge: Cambridge University Press
- Mascull, Bill (2012). Business Vocabulary in Use – Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press
- Mascull, Bill (2010). Market Leader – Intermediate. Harlow: Pearson Education Limited
Izborna literatura:
- Smith, David Gordon (2016). English for Telephoning. Oxford: Oxford University Press.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama procesa telefoniranja na engleskome jeziku. Pojasniti studentima značaj slijedećih elemenata poslovnoga telefoniranja na engleskom jeziku: telefoni i brojevi, pokušaj uspostavljanja poziva, uspostavljanje poziva, telefonski upit, telefonska narudžba, dogovaranje, telefonska reklamacija, obrada reklamacije i završavanje poziva. Omogućiti studentima samostalno obavljanje kraćih poslovnih telefonskih razgovora. Upoznati studente s engleskim vokabularom na području različitih kulturološki uvjetovanih obrazaca poslovanja, konkurencije te značenja i uloge novca u suvremenom gospodarstvu. Pojasniti studentima prethodno navedene pojmove u globalnom kontekstu.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.
Izvođač kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.