Sadržaj kolegija:

  1. Introductory lecture; Telephoning
  2. Phones and numbers; How can I help you?
  3. Trying to get through and getting through
  4. Making enquiries
  5. Placing an order
  6. Complaints and handling complaints
  7. Making arrangements and ending calls
  8. Teleconferencing & networking
  9. Competition
  10. McDonald´s stirs up battle with Starbucks
  11. Money
  12. Business quotes
  13. Business across cultures
  14. Standard Bank overcomes culture shock
  15. Revision

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Naterop, B. Jean & Revell Rod (2019). Telephoning in English. Cambridge: Cambridge University Press
  2. Mascull, Bill (2012). Business Vocabulary in Use – Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press
  3. Mascull, Bill (2010). Market Leader – Intermediate. Harlow: Pearson Education Limited

Izborna literatura:

  1. Smith, David Gordon (2016). English for Telephoning. Oxford: Oxford University Press.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama procesa telefoniranja na engleskome jeziku. Pojasniti studentima značaj slijedećih elemenata poslovnoga telefoniranja na engleskom jeziku: telefoni i brojevi, pokušaj uspostavljanja poziva, uspostavljanje poziva, telefonski upit, telefonska narudžba, dogovaranje, telefonska reklamacija, obrada reklamacije i završavanje poziva. Omogućiti studentima samostalno obavljanje kraćih poslovnih telefonskih razgovora. Upoznati studente s engleskim vokabularom na području različitih kulturološki uvjetovanih obrazaca poslovanja, konkurencije te značenja i uloge novca u suvremenom gospodarstvu. Pojasniti studentima prethodno navedene pojmove u globalnom kontekstu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.