Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Uvod u ponašanje potrošača i marketing strategiju. Što je ponašanje potrošača? Sedam ključnih teza ponašanja potrošača.
  3. Donošenje odluke o kupnji. Značaj ponašanja potrošača za marketing strategiju.
  4. Društveni čimbenici i ponašanje potrošača.
  5. Utjecaji kulture i potkulture na ponašanje potrošača.
  6. Utjecaj društvenih staleža na ponašanje potrošača.
  7. Utjecaji referentnih skupina i obitelji na ponašanje potrošača.
  8. Psihološki čimbenici ponašanja potrošača.
  9. Motivi, osobnost, emocija i koncept o sebi. Stavovi i namjera ponašanja. Stil života i ponašanje potrošača. Znanje o proizvodu i uključenost.
  10. Procesi i ponašanje potrošača. Analiziranje ponašanja potrošača.
  11. Uvjetovanje i oblici učenja.
  12. Proces prerade informacija. Utjecaji na ponašanje.
  13. Analiza ponašanja potrošača o marketing – strategija. Segmentiranje tržišta i pozicioniranje proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija promocije. Ponašanje potrošača i strategija cijene. Ponašanje potrošača i strategija distribucije.
  14. Ostali aspekti ponašanja potrošača. Zaštita potrošača – Konzumerizam. Etika i ponašanje potrošača.

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Kesić, T., Ponašanje potrošača, II. izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Opinio d.o.o., Zagreb, 2006., ISBN 953-98250-1-6
  2. Kesić, T., Ponašanje potrošača, ADECO, Zagreb, 1999.
  3. Schiffman ,L. G; Kanuk, L. L, Ponašanje potrošača, Mate d.o.o., Zagreb, 2004.

Izborna literatura:

1.Kotler, P; Keller, K. L; Upravljanje marketingom, Mate d.o.o.Zagreb, Zagreb, 2008.
2.Hawkins, I. D., R. J. Best, A. K. Coney: Consumer Behavior- Implications for Marketing Strategy, Irwin, Chicago, 2000.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznavanje studenta s teorijama i empirijskim modelima ponašanja potrošača, te marketinškim aspektima i aktivnostima utemeljenima na spoznajama o ponašanju potrošača.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.