Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Uvod u ponašanje potrošača i marketing strategiju. Što je ponašanje potrošača? Sedam ključnih teza ponašanja potrošača.
- Donošenje odluke o kupnji. Značaj ponašanja potrošača za marketing strategiju.
- Društveni čimbenici i ponašanje potrošača.
- Utjecaji kulture i potkulture na ponašanje potrošača.
- Utjecaj društvenih staleža na ponašanje potrošača.
- Utjecaji referentnih skupina i obitelji na ponašanje potrošača.
- Psihološki čimbenici ponašanja potrošača.
- Motivi, osobnost, emocija i koncept o sebi. Stavovi i namjera ponašanja. Stil života i ponašanje potrošača. Znanje o proizvodu i uključenost.
- Procesi i ponašanje potrošača. Analiziranje ponašanja potrošača.
- Uvjetovanje i oblici učenja.
- Proces prerade informacija. Utjecaji na ponašanje.
- Analiza ponašanja potrošača o marketing – strategija. Segmentiranje tržišta i pozicioniranje proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija promocije. Ponašanje potrošača i strategija cijene. Ponašanje potrošača i strategija distribucije.
- Ostali aspekti ponašanja potrošača. Zaštita potrošača – Konzumerizam. Etika i ponašanje potrošača.
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Kesić, T., Ponašanje potrošača, II. izmijenjeno i dopunjeno izdanje, Opinio d.o.o., Zagreb, 2006., ISBN 953-98250-1-6
- Kesić, T., Ponašanje potrošača, ADECO, Zagreb, 1999.
- Schiffman ,L. G; Kanuk, L. L, Ponašanje potrošača, Mate d.o.o., Zagreb, 2004.
Izborna literatura:
1.Kotler, P; Keller, K. L; Upravljanje marketingom, Mate d.o.o.Zagreb, Zagreb, 2008.
2.Hawkins, I. D., R. J. Best, A. K. Coney: Consumer Behavior- Implications for Marketing Strategy, Irwin, Chicago, 2000.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznavanje studenta s teorijama i empirijskim modelima ponašanja potrošača, te marketinškim aspektima i aktivnostima utemeljenima na spoznajama o ponašanju potrošača.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
dr. sc. Borzan Željka, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
dr. sc. Borzan Željka, prof. struč. stud.