Sadržaj kolegija:

Uvod u ponašanje potrošača i marketing strategiju . Što je ponašanje potrošača? Sedam ključnih teza ponašanja potrošača. Donošenje odluke o kupnji. Značaj ponašanja potrošača za marketing-strategiju. Društveni čimbenici i ponašanje potrošača. Utjecaji kulture na ponašanje potrošača. Utjecaj potkultura i društvenih staleža na ponašanje potrošača. Utjecaji referentnih skupina i obitelji na ponašanje potrošača. Psihološki čimbenici i ponašanje potrošača. Motivi, osobnost, emocija i koncept o sebi. Stavovi i namjera ponašanja. Stil života i ponašanje potrošača. Znanje o proizvodu i uključenost. Procesi i ponašanje potrošača. Analiziranje ponašanja potrošača. Uvjetovanje i oblici učenja. Proces prerade informacija. Utjecaji na ponašanje.  Analiza ponašanja potrošača o marketing – strategija. Segmentiranje tržišta i pozicioniranje proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija promocije. Ponašanje potrošača i strategija cijene. Ponašanje potrošača i strategija distribucije. Ostali aspekti ponašanja potrošača. Zaštita potrošača – Konzumerizam. Etika i ponašanje potrošača.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Kesić, T., Ponašanje potrošača, ADECO, Zagreb, 1999.
2.Schiffman, L.G; Kanuk, L. L; Ponašanje potrošača, Mate d.o.o.Zagreb, Zagreb, 2004.
Izborna literatura:
1.Kotler, P; Keller, K. L; Upravljanje marketingom, Mate d.o.o.Zagreb, Zagreb, 2008.
2.Hawkins, I. D., R. J. Best, A. K. Coney: Consumer Behavior- Implications for Marketing Strategy, Irwin, Chicago, 2000.

Ciljevi kolegija:

Upoznavanje s teorijama i empirijskim modelima ponašanja potrošača, te marketinškim aspektima i aktivnostima utemeljenim na spoznajama o ponašanjima potrošača.

Polaganje ispita:

Kolokvij, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.