Sadržaj kolegija:

  1. Uvod u poduzetništvo
  2. Poduzetnik i poduzetništvo u ekonomskoj teoriji
  3. Pojmovno određenje poduzetništva
  4. Klasifikacija poduzetništva
  5. Poduzetničko okruženje u Republici Hrvatskoj – GEM istraživanje
  6. Poduzetnik – pojam i određenje
  7. Poduzetnik i rizik
  8. Poduzetnička infrastruktura
  9. Kreativnost, poslovna ideja i analiza prilike
  10. Izvori ideja za poduzetnike početnike
  11. Poslovni plan kao skup poslovnih politika
  12. Marketinški plan
  13. Organizacijski plan
  14. Financijski plan
  15. Izvori financiranja

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Ivanković, D. (2017) Poduzetništvo (priručnik). Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru. Vukovar.

Izborna literatura:

  1. Delić, A. et al (2015) Prvi korak u poduzetništvo: Poduzetnička bilježnica Osječko-baranjske županije, 4. izmijenjeno izdanje. OBŽ. Osijek.
  2. Spinelli, S., Adams, R.(2016) New Venture Creation: Entrepreneurship for the 21st Century. 10th Edition. MC Graw – Hill International Edition.

* Tijekom semestra studenti će biti upućeni i na druge korisne materijale i izvore literature

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima poduzetništva kao ekonomskog, bihevioralnog i društvenog fenomena. Specifični cilj predmeta je da studenti steknu znanja i osposobe se za prepoznavanje i razvoj poduzetničke ideje te savladaju metodologiju pisanja poslovnog plana.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.