Sadržaj kolegija:

  1. Introductory lecture
  2. Adjective + preposition combinations in Business English
  3. Noun + preposition combinations in Business English
  4. Verb + preposition combinations in Business English
  5. Reported speech
  6. Grammar practice
  7. Marketing
  8. Hello to the good buys
  9. Phrasal verbs in Business English
  10. Product and Corporate Advertising
  11. Sacrilege
  12. Looney Advertising
  13. The Business Media
  14. A Man And His Information Machine
  15. Revision

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business: Students’ Book (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
  2. Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business Workbook (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
  3. Marušić, Borislav (2021). Handbook of English Grammar in the Field of Economics. Vukovar: Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru

Izborna literatura:

1. Collin, Peter (2006). Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Školska knjiga.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim pojmovima vezanim uz teme navedene u sadržaju predmeta na poslovnome stranom jeziku. Predstaviti studentima autentične angloameričke tekstove s temama navedenim u sadržaju predmeta. Osvijestiti studentima važnost neupravnog govora u jeziku struke. Osposobiti studente za uporabu fraznih glagola u funkciji razumijevanja stručnih tekstova. Upoznati studente s različitim aspektima globalizacije na području marketinga, korporativnog reklamiranja i reklamiranja proizvoda te poslovnih medija.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.