Sadržaj kolegija:
- Introductory lecture
- Adjective + preposition combinations in Business English
- Noun + preposition combinations in Business English
- Verb + preposition combinations in Business English
- Reported speech
- Grammar practice
- Marketing
- Hello to the good buys
- Phrasal verbs in Business English
- Product and Corporate Advertising
- Sacrilege
- Looney Advertising
- The Business Media
- A Man And His Information Machine
- Revision
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business: Students’ Book (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
- Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business Workbook (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
- Marušić, Borislav (2021). Handbook of English Grammar in the Field of Economics. Vukovar: Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru
Izborna literatura:
1. Collin, Peter (2006). Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Školska knjiga.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim pojmovima vezanim uz teme navedene u sadržaju predmeta na poslovnome stranom jeziku. Predstaviti studentima autentične angloameričke tekstove s temama navedenim u sadržaju predmeta. Osvijestiti studentima važnost neupravnog govora u jeziku struke. Osposobiti studente za uporabu fraznih glagola u funkciji razumijevanja stručnih tekstova. Upoznati studente s različitim aspektima globalizacije na području marketinga, korporativnog reklamiranja i reklamiranja proizvoda te poslovnih medija.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.
Izvođač kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.