Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Teorijski pristup prodaji i mjesto prodaje u marketingu
- Organizacija prodaje
- Upravljanje procesom prodaje
- Istraživanje prodaje
- Ponašanje kupaca i individualnih potrošača i odlučivanje o kupnji
- Predviđanje i planiranje prodaje
- Komunikacije u prodaji i poslovno pregovaranje
- Unaprjeđenje prodaje
- Fizička distribucija u procesima prodaje
- Space management
- Informacijski sustav prodaje
- Psihologija u procesima prodaje
- Izbor i usavršavanje prodajnog osoblja
- Etika u prodaji
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Mrvica Mađarac, S. (2017) Prodajno poslovanje, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Vukovar.
- Ružić, D., Tomčić. Z., Turkalj, Ž. (2002) Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
Izborna literatura:
- Bratko, S., Henich, V., Obraz, R. (1996) Prodaja, Narodne novine, Zagreb
- Muller, J., Singh, J. (2006) Category management, Internacionalni centar za profesionalnu rehabilitaciju, Zagreb
- Ružić, D.(2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja prodajnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na psihologiji prodaje i aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud. u trajnom izboru
Izvođač kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud. u trajnom izboru