Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Teorijski pristup prodaji i mjesto prodaje u marketingu
  3. Organizacija prodaje
  4. Upravljanje procesom prodaje
  5. Istraživanje prodaje
  6. Ponašanje kupaca i individualnih potrošača i odlučivanje o kupnji
  7. Predviđanje i planiranje prodaje
  8. Komunikacije u prodaji i poslovno pregovaranje
  9. Unaprjeđenje prodaje
  10. Fizička distribucija u procesima prodaje
  11. Space management
  12. Informacijski sustav prodaje
  13. Psihologija u procesima prodaje
  14. Izbor i usavršavanje prodajnog osoblja
  15. Etika u prodaji

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Mrvica Mađarac, S. (2017) Prodajno poslovanje, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Vukovar.
  2. Ružić, D., Tomčić. Z., Turkalj, Ž. (2002)  Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.

Izborna literatura:

  1. Bratko, S., Henich, V., Obraz, R. (1996) Prodaja, Narodne novine, Zagreb
  2. Muller, J., Singh, J. (2006) Category management, Internacionalni centar za profesionalnu rehabilitaciju, Zagreb
  3. Ružić, D.(2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja prodajnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na psihologiji prodaje i aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.