Sadržaj kolegija:

1. Teorijski pristup prodaji i mjesto prodaje u marketingu. Upravljanje procesom prodaje. Istraživanje prodaje. Ponašanje kupaca i individualnih potrošača i odlučivanje o kupnji. Predviđanje i planiranje prodaje. Komunikacije u prodaji. Poslovno pregovaranje. 2. Unaprjeđenje prodaje. Fizička distribucija u procesima prodaje. Kontrola prodajnog poslovanja 3. Informacijski sustav prodaje. 4. Psihologija u procesima prodaje. 5. Organizacija prodaje 6. Izbor i usavršavanje prodajnog osoblja. Nastava se, kroz vježbe, također odnosi na izučavanje slučajeva iz prakse, odnosno literature, igranje uloga i sl.

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Mrvica Mađarac, S. (2017) Prodajno poslovanje, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Vukovar.
2.Ružić, D., Tomčić. Z., Turkalj, Ž. (2002)  Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.

Izborna literatura:
1.Bratko, S.,  Henich, V., Obraz, R. (1996) Prodaja, Narodne novine, Zagreb.
2.Muller, J., Singh, J. (2006) Category management, Internacionalni centar za profesionalnu rehabilitaciju, Zagreb.
3.Ružić, D.(2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
4.Ružić, D. (2000) Marketinške mogućnosti Interneta, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.

Ciljevi kolegija:

Ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja prodajnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na psihologiji prodaje i aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.

Polaganje ispita:

Kolokvij i usmeni ispit.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.