Sadržaj kolegija:
1. Teorijski pristup prodaji i mjesto prodaje u marketingu. Upravljanje procesom prodaje. Istraživanje prodaje. Ponašanje kupaca i individualnih potrošača i odlučivanje o kupnji. Predviđanje i planiranje prodaje. Komunikacije u prodaji. Poslovno pregovaranje. 2. Unaprjeđenje prodaje. Fizička distribucija u procesima prodaje. Kontrola prodajnog poslovanja 3. Informacijski sustav prodaje. 4. Psihologija u procesima prodaje. 5. Organizacija prodaje 6. Izbor i usavršavanje prodajnog osoblja. Nastava se, kroz vježbe, također odnosi na izučavanje slučajeva iz prakse, odnosno literature, igranje uloga i sl.
Popis literature:
Obvezna literatura:
1.Mrvica Mađarac, S. (2017) Prodajno poslovanje, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Vukovar.
2.Ružić, D., Tomčić. Z., Turkalj, Ž. (2002) Razmjenski odnosi u marketingu – organizacija i provedba, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
Izborna literatura:
1.Bratko, S., Henich, V., Obraz, R. (1996) Prodaja, Narodne novine, Zagreb.
2.Muller, J., Singh, J. (2006) Category management, Internacionalni centar za profesionalnu rehabilitaciju, Zagreb.
3.Ružić, D.(2003) e – marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
4.Ružić, D. (2000) Marketinške mogućnosti Interneta, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
Ciljevi kolegija:
Ovladavanje teorijskim i praktičkim znanjima iz područja prodajnoga poslovanja poslovnih subjekata u suvremenim tržišnim uvjetima. Osobiti je naglasak na psihologiji prodaje i aktualnim trendovima korištenja suvremene informatičke tehnologije.
Polaganje ispita:
Kolokvij i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
doc. dr. sc. Mrvica Mađarac Sandra, prof. struč. stud.
ECTS bodova: 5
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti