Sadržaj kolegija:

1. Uvodno predavanje
2. Komunikacija i društveni procesi
3. Interpersonalna komunikacijska kompetencija
4. Verbalna i neverbalna komunikacija
5. Stilovi ponašanja i komunikacije u poslovnom okruženju
6. Zapreke u komunikaciji
7. Modeli poslovne komunikacije – model „7C“
8. Komunikacija sa suradnicima, nadređenima i podređenima
9. Analiza slučaja
10. Poslovni žargon i fraze
11. Vođenje sastanaka
12. Pisane komunikacijske vještine
13. Javni govor i nastup
14. Poslovne prezentacije – Pitch Deck

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Antolović, K. Sviličić, N. (2020) Komunikacijske vještine. Zagreb: K&K Promocija

Dopunska literatura:

  1. Pease, A., Pease, B. (2017) Velika škola govora tijela. Zagreb: Mozaik knjiga
  2.  Wainwright, R. (2007) Taktični poslovni dopisi. Zagreb: Vaša knjiga

Ciljevi kolegija:

Cilj kolegija je naučiti studente temeljnim načelima uspješne komunikacije u poslovnom svijetu te im omogućiti da razviju komunikacijske vještine koje će im pomoći u profesionalnom komuniciranju u organizacijama s poslovnim partnerima, nadređenima i podređenima te suradnicima na poslu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.