Sadržaj kolegija:

  1. Uvod u strateški menadžment
  2. Proces strateškog menadžmenta
  3. Komponente strateškog menadžmenta
  4. Strateško planiranje
  5. Misija, vizija i strateški ciljevi
  6. Analiza eksternog okruženja
  7. Analiza internog okruženja
  8. Vrste strategija
  9. Metode izbora strategije
  10. Implementacija strategije
  11. Kontrola strategije
  12. Strategije složenih poduzeća

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Buble, M. i suradnici: Strateški menadžment, Sinergija d.o.o. Zagreb, 2005.

Dopunska literatura:

  1. Bateman, T. S., Snell, S. A. (2011). Management : Leading and Collaborating in the Competitive World, (9th edition). New York: McgRAW-Hill, Irwin
  2. Jones, G. R., George, J. M. (2006). Contemporary Management (4th edition). New York: McgRAW-Hill, Irwin

Ciljevi kolegija:

Cilj kolegija Strateški menadžment je omogućiti studentima stjecanje temeljnih teorijskih i praktičnih znanja iz područja suvremenog strateškog menadžmenta. Cilj je dodatno razvijati strateško promišljanje studenata i poticanje na kritički dijalog kao i omogućavanje razumijevanja konteksta za donošenje poslovnih odluka na temelju primjera iz prakse.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.