Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Definicija, klasifikacija i etiologija mentalne retardacije
  3. Definicija i klasifikacija problema iz spektra autizma
  4. Fizioterapijski postupci kod djece s autističnog poremećaja, oštećenja vida i oštećenja sluha
  5. Specifičnosti razvoja i funkcioniranja djece i osoba s mentalnom retardacijom
  6. Autističnim poremećajem, oštećenjima vida i oštećenjima sluha,
  7. Fizioterapijski postupci kod djece i osoba s višestrukim oštećenjima
  8. Fizioterapijski postupci kod djece sa rijetkim neurološkim poremećajima
  9. Specifičnosti fizioterapeutskog tretmana djece i osoba sa smetnjama u razvoju
  10. Uloga fizioterapeuta u rehabilitacijskom timu
  11. Utjecaj Vojta terapije na kvalitetu života djece sa neurološkim deficitom
  12. Ponavljanje

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Škrbina D.: Interna skripta «Mentalna i osjetilna oštećenja» za studente Studija fizioterapije i radne terapije, Visoka zdravstvena škola, Zagreb, 2004.
  2. Greenspan S., Wieder S.: Dijete s posebnim potrebama, Ostvarenje, Lekenik, 2003.

Dopunska literatura:

  1. Art Therapy With Children on the Autistic Spectrum: Beyond Words by Kathy Evans, Janek Dubowski, 2010.
  2. Beirne-Smith M., Patton J.R., Ittenbach R.: Mental Retardation, Pearson Education, 2001.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je da student usvoji dodatna znanja potrebna za sudjelovanje u timskom radu te profesionalno i odgovorno provođenje fizioterapije, te će moći prepoznati i opisati karakteristike djece i osoba s mentalnom retardacijom, autističnim poremećajem, oštećenjima vida i oštećenjima sluha, prepoznati i opisati specifičnosti pristupa i fizioterapijskog tretmana djece i osoba s mentalnom retardacijom, autističnim poremećajem, oštećenjima vida i oštećenjima sluha.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

 

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali: