Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje – upoznavanje s predmetom i načinom rada
  2. Verbalno i neverbalno komuniciranje – suvremeno govorništvo
  3. Pisane komunikacijske vještine
  4. Prezentacijske vještine i osobno komuniciranje
  5. Individualni komunikatori u procesu komuniciranja
  6. Komunikacija u zdravstvu
  7. Komunikacija fizioterapeuta i pacijenta – savjeti , upute, edukacija
  8. Značaj e-komunikacije u zdravstvu
  9. Važnost odnosa s javnošću u zdravstvu
  10. Novi mediji i društveni mediji
  11. Strateško planiranje i vodstvo
  12. Sistematiziranje gradiva putem analize slučaja iz prakse

Popis literature:

Obavezna literatura:

  1. Lučanin ;( ur.):Komunikacijske vještine u zdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko 2010.
  2. Đorđević V, Braš : Komunikacija u medicini, Medicinska naklada, Zagreb 2011.
  3. Šego, J.: Kako postati uspješan govornik, Profil, Zagreb 2005

Dopunska literatura:

  1. Brajša P.: „Umijeće razgovora“, C.A.S.H., Pula, 2000.
  2. McNulty,T.; Ferlie, E.: Reengineering Health Care, Oxford University Press, 2004.
  3. Pease, A., Pease, B: „Komunikacija za sva vremena“, Lisac & Lisac, Rijeka, 2007.
  4. Pease, A., Pease, B: „Velika škola govora tijela“, Mozaik knjiga, Zagreb, 2008.

Ciljevi kolegija:

Cilj je predmeta da studenti usvoje teorijska i praktična znanja i vještine iz svekolikog upravljanja komunikacijama na organizacijskoj razini u sva tri sektora, s osvrtom na ulogu mainstream i društvenih medija. Naglasak je stavljen na upravljanje dionicima i planiranje komunikacija u organizacijskom okruženju zdravstva dramatično izmijenjenom djelovanjem društvenih medija i u skladu s time temeljenom na novom modelu odnosa s javnošću.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.