Sadržaj kolegija:
- Komunikacija – vještina/znanost
- Teorijske osnove komuniciranja – Proces komunikacije. Oblici komunikacije. Funkcije komunikacije.
- Komunikacija i društveni procesi
- Etika i komunikacija
- Komunikacija i kultura
- Interpersonalna komunikacijska kompetencija
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Slušanje i uvjeravanje
- Javni govor i nastup
- Poslovna komunikacija – temelj poslovnih procesa
- Pisane poslovne komunikacije
- Poslovni sastanci
- Priprema i izvođenje prezentacije
- Primjena ICT tehnologija u poslovnom komuniciranju
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Antolović, K. Sviličić, N. (2020) Komunikacijske vještine. Zagreb: K&k Promocija
- Kliment, A. (2003) Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Zagreb: Miokard
Izborna literatura:
- Ožanić, M. (2009) Poslovna pisma ili kako učinkovito napisati poslovno pismo. Zagreb: Tehnološki park
- Pease, A., Pease, B. (2017) Velika škola govora tijela. Zagreb: Mozaik knjiga
- Wainwright, R. (2007) Taktični poslovni dopisi. Zagreb: Vaša knjiga
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati studente s teorijom i praksom poslovnog komuniciranja u radnom okruženju. Specifični cilj predmeta je da studenti steknu znanja za uspješniju interpersonalnu komunikaciju u poslovnom okruženju i djelotvorno oblikovanje poruka u javnoj i pisanoj komunikaciji, kao i prilikom prezentiranja informacija.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
mr. sc. Ivanković Darija, v. pred.
Izvođač kolegija:
mr. sc. Ivanković Darija, v. pred.