Sadržaj kolegija:

  1. Komunikacija – vještina/znanost
  2. Teorijske osnove komuniciranja – Proces komunikacije. Oblici komunikacije. Funkcije komunikacije.
  3. Komunikacija i društveni procesi
  4. Etika i komunikacija
  5. Komunikacija i kultura
  6. Interpersonalna komunikacijska kompetencija
  7. Verbalna i neverbalna komunikacija
  8. Slušanje i uvjeravanje
  9. Javni govor i nastup
  10. Poslovna komunikacija – temelj poslovnih procesa
  11. Pisane poslovne komunikacije
  12. Poslovni sastanci
  13. Priprema i izvođenje prezentacije
  14. Primjena ICT tehnologija u poslovnom komuniciranju

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Antolović, K. Sviličić, N. (2020) Komunikacijske vještine. Zagreb: K&k Promocija
  2. Kliment, A. (2003) Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Zagreb: Miokard

Izborna literatura:

  1. Ožanić, M. (2009) Poslovna pisma ili kako učinkovito napisati poslovno pismo. Zagreb: Tehnološki park
  2. Pease, A., Pease, B. (2017) Velika škola govora tijela. Zagreb: Mozaik knjiga
  3. Wainwright, R. (2007) Taktični poslovni dopisi. Zagreb: Vaša knjiga

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s teorijom i praksom poslovnog komuniciranja u radnom okruženju. Specifični cilj predmeta je da studenti steknu znanja za uspješniju interpersonalnu komunikaciju u poslovnom okruženju i djelotvorno oblikovanje poruka u javnoj i pisanoj komunikaciji, kao i prilikom prezentiranja informacija.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.