Sadržaj kolegija:
- Einführungsstunde
- Die Verkündung; Liste möglicher Telephongespräche
- Telefonieren 1; Typische Wendungen am Telefon
- Telefonieren 2; Buchstabiertafeln
- Am Telefon; Das Auslandsgespräch; Kann ich Herrn Schuster sprechen?
- Mit wem spreche ich am besten?; Eine Nachricht hinterlassen
- Termine vereinbaren
- Termine bestätigen
- Reservierungen vornehmen
- Reservierungen bestätigen
- Kapitel 3: Telefonieren 1 und 2
- Kapitel 3: Telefonieren 3; Wortschatz des Sachgebiets Telefonieren
- Wortschatz rund ums Telefonieren
- Wortschatz- und Übersetzungsübungen
- Wiederholen
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Buscha, Anne & Linthout, Gisela (2015). Geschäftskommunikation. Ismaining: Hueber Verlag.
- Braunert, Jörg (2005). Unternehmen Deutsch. Stuttgart: Ernst Klett Verlag GmbH.
Izborna literatura:
- Kordić, Ljubica & Marušić, Borislav (2014). Handbuch der deutschen Fachgrammatik des Sachgebiets Recht und Wirtschaft. Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama procesa telefoniranja na njemačkome jeziku. Pojasniti studentima značaj slijedećih elemenata poslovnoga telefoniranja na njemačkom jeziku: tipovi telefonskih razgovora, tipični izrazi pri telefoniranju, nazivanje, ostavljanje poruka, dogovaranje i potvrđivanje termina, obavljanje i potvrđivanje rezervacija. Omogućiti studentima samostalno obavljanje kraćih poslovnih telefonskih razgovora. Osvijestiti studentima značaj telefonske komunikacije u poslovnim procesima.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.
Izvođač kolegija:
Kurmaić Branimir, mag. educ. phil.; mag. philol. angl., pred.
ECTS bodova: 3
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti