Sadržaj kolegija:

  1. Einführungsstunde
  2. Die Verkündung; Liste möglicher Telephongespräche
  3. Telefonieren 1; Typische Wendungen am Telefon
  4. Telefonieren 2; Buchstabiertafeln
  5. Am Telefon; Das Auslandsgespräch; Kann ich Herrn Schuster sprechen?
  6. Mit wem spreche ich am besten?; Eine Nachricht hinterlassen
  7. Termine vereinbaren
  8. Termine bestätigen
  9. Reservierungen vornehmen
  10. Reservierungen bestätigen
  11. Kapitel 3: Telefonieren 1 und 2
  12. Kapitel 3: Telefonieren 3; Wortschatz des Sachgebiets Telefonieren
  13. Wortschatz rund ums Telefonieren
  14. Wortschatz- und Übersetzungsübungen
  15. Wiederholen

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Buscha, Anne & Linthout, Gisela (2015). Geschäftskommunikation. Ismaining: Hueber Verlag.
  2. Braunert, Jörg (2005). Unternehmen Deutsch. Stuttgart: Ernst Klett Verlag GmbH.

Izborna literatura:

  1. Kordić, Ljubica & Marušić, Borislav (2014). Handbuch der deutschen Fachgrammatik des Sachgebiets Recht und Wirtschaft. Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama procesa telefoniranja na njemačkome jeziku. Pojasniti studentima značaj slijedećih elemenata poslovnoga telefoniranja na njemačkom jeziku: tipovi telefonskih razgovora, tipični izrazi pri telefoniranju, nazivanje, ostavljanje poruka, dogovaranje i potvrđivanje termina, obavljanje i potvrđivanje rezervacija. Omogućiti studentima samostalno obavljanje kraćih poslovnih telefonskih razgovora. Osvijestiti studentima značaj telefonske komunikacije u poslovnim procesima.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali: