Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Elektroničko okruženje gospodarskih subjekata
  3. Internet, Internet servisi, Mobilni Internet
  4. Elektronički marketing, Tehnike e-marketinga
  5. E- marketing informacijski sustav
  6. E- marketing istraživanja
  7. Proizvodi i usluge u e-okruženju
  8. E- komunikacija
  9. E- distribucija i poslovni modeli
  10. Plaćanja u e-trgovini
  11. Uslužni modeli na Internetu
  12. Posebna područja E- marketinga

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Banožić, M. E- Marketing, Veleučilište „Lavolsav Ružička“ u Vukovaru, 2020.
  2. Ružić, D. E–Marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2003.
  3. Čerić, V., Varga, M. (red.): Informacijska tehnologija u poslovanju, Element, Zagreb, 2004.

Izborna literatura:

  1. Strauss, Juddy; Frost, R.: E–marketing, Prentice Hall, Inc., Upper Saddle River, New Jersey, 2001.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osobitostima virtualnog elektroničkog tržišta (cyber tržišta) i tehnologijom i tehnikama aplikacije marketinga na tom tržištu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.