Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Elektroničko okruženje gospodarskih subjekata
- Internet, Internet servisi, Mobilni Internet
- Elektronički marketing, Tehnike e-marketinga
- E- marketing informacijski sustav
- E- marketing istraživanja
- Proizvodi i usluge u e-okruženju
- E- komunikacija
- E- distribucija i poslovni modeli
- Plaćanja u e-trgovini
- Uslužni modeli na Internetu
- Posebna područja E- marketinga
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Banožić, M. E- Marketing, Veleučilište „Lavolsav Ružička“ u Vukovaru, 2020.
- Ružić, D. E–Marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2003.
- Čerić, V., Varga, M. (red.): Informacijska tehnologija u poslovanju, Element, Zagreb, 2004.
Izborna literatura:
- Strauss, Juddy; Frost, R.: E–marketing, Prentice Hall, Inc., Upper Saddle River, New Jersey, 2001.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osobitostima virtualnog elektroničkog tržišta (cyber tržišta) i tehnologijom i tehnikama aplikacije marketinga na tom tržištu.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Kulić Katarina, dipl. oec., pred.
Izvođač kolegija:
Kulić Katarina, dipl. oec., pred.