Sadržaj kolegija:

1. Elektroničko okružje gospodarskih subjekata. 2. Internet. Internetski servisi. Mobilni Internet. 3. Elektronički marketing. Tehnike e–marketinga. e–Marketing informacijski sustav. e–marketing istraživanja 4. Proizvodi i usluge u e–okružju 5. e-komunikacija 6. e-distribucija i poslovni modeli 7. Plaćanje u e– trgovini 8. Uslužni modeli na Internetu 9. Slučajevi primjene e–marketinga: e–marketing u turizmu i ugostiteljstvu; e–marketing u bankarstvu. Vježbe se odnose na simulaciju poslovnih procesa i praktični rad studenata na računalima.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Ružić, D.: e–Marketing, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2003.
2.Čerić, V., Varga, M. (red.): Informacijska tehnologija u poslovanju, Element, Zagreb, 2004.
Izborna literatura:
1.Strauss, Juddy; Frost, R.: E–marketing, Prentice Hall, Inc., Upper Saddle River, New Jersey, 2001.
2.Web izvori.

Ciljevi kolegija:

Upoznavanje s osobitostima virtualnog elektroničkog tržišta (cyber tržišta) i tehnologijom i tehnikama aplikacije marketinga na tom tržištu.

Polaganje ispita:

Usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.