Sadržaj kolegija:
- Uvodno predavanje
- Komuniciranje s tržištem kao instrument marketinga
- Modeli komunikacijskih procesa
- Psihologija kupca/potrošača
- Marketing okruženje i istraživanje tržišta
- Primarni promocijski mix: Oglašavanje
- Primarni promocijski mix: Odnosi s javnošću, publicitet
- Primarni promocijski mix: Unaprjeđenje prodaje, Osobna prodaja
- Mediji
- Sekundarni promocijski mix: Usluge (servis) potrošačima, Ambalaža, Dizajn, Propaganda „od-usta-do-usta“
- Posebna područja propagande, Društvena promidžba, Politička promidžba.
- Digitalni marketing
- Integrirana marketinška komunikacija
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Kesić, T. (2003) Integrirana marketinška komunikacija, Opinio, Zagreb
- Kotler, P., K. L. Keller (2008) Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb
Izborna literatura:
- Keller, K. L; Pouke najsnažnijih svjetskih maraka (slučajevi najbolje prakse) Accent, Zagreb, 2008.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je studente poučiti komunikacijskim tehnikama i vještinama implementiranim u konkretne slučajeve.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
dr. sc. Borzan Željka, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
dr. sc. Borzan Željka, prof. struč. stud.
ECTS bodova: 4
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti