Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Komuniciranje s tržištem kao instrument marketinga
  3. Modeli komunikacijskih procesa
  4. Psihologija kupca/potrošača
  5. Marketing okruženje i istraživanje tržišta
  6. Primarni promocijski mix: Oglašavanje
  7. Primarni promocijski mix: Odnosi s javnošću, publicitet
  8. Primarni promocijski mix: Unaprjeđenje prodaje, Osobna prodaja
  9. Mediji
  10. Sekundarni promocijski mix: Usluge (servis) potrošačima, Ambalaža, Dizajn, Propaganda „od-usta-do-usta“
  11. Posebna područja propagande, Društvena promidžba, Politička promidžba.
  12. Digitalni marketing
  13. Integrirana marketinška komunikacija

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Kesić, T. (2003) Integrirana marketinška komunikacija, Opinio, Zagreb
  2. Kotler, P., K. L. Keller (2008) Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb

Izborna literatura:

  1. Keller, K. L; Pouke najsnažnijih svjetskih maraka (slučajevi najbolje prakse) Accent, Zagreb, 2008.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je studente poučiti komunikacijskim tehnikama i vještinama implementiranim u konkretne slučajeve.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.