Sadržaj kolegija:

Komuniciranje s tržištem kao instrument marketinga. Proces komuniciranja. Definiranje pojma komuniciranja s tržištem. Komunikacijska infrastruktura. Ciljevi i funkcija promocije u integralnom marketingu. Promocijski mix. Psihologija kupca – potrošača. Potrebe, motivi i stavovi. Donošenje odluke o kupnji. Ekonomska propaganda. Pojam, nastanak i oblici ekonomske propagande. Odnosi s javnošću i publicitet. Unapređenje prodaje. Osobna prodaja. Kultura poslovnog komuniciranja. Psihologija osobnog komuniciranja. Vođenje poslovnih razgovora. Organizacija promocijskih aktivnosti. Granične promocijske aktivnosti. Usluge (servis) potrošačima. Ambalaža. Dizajn. Propaganda „od-usta-do-usta“. Posebna područja propagande. Društvena propaganda. Politička propaganda. Novi oblici marketinškog komuniciranja. Interaktivno komuniciranje. Integrirane marketinške komunikacije. Suvremeni vidovi marketinškog komuniciranja – elektroničko komuniciranje, video conferencing. E-mail. WEB. Fax.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Kesić, T.; Integrirana marketinška komunikacija, Opinio, Zagreb, 2003.
2.Kotler, P., K. L. Keller; Upravljanje marketingom, Mate d.o.o.Zagreb,2008.
Izborna literatura:
1.Keller, K. L; Pouke najsnažnijih svjetskih maraka (slučajevi najbolje prakse) Accent, Zagreb, 2008.

Ciljevi kolegija:

Komunikacijske tehnike i vještine implementirane u konkretne slučajeve.

Polaganje ispita:

Kolokvij, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.