Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Pozicija trgovine Republike Hrvatske u gospodarskom okruženju
  3. Distribucijski sustavi u Europskoj Uniji
  4. Logistički sustavi i njihovo fizičko, vrijednosno i informacijsko povezivanje
  5. Informacijski sustav u poslovanju
  6. Upravljanje informacijskim sustavom
  7. Informacijski sustav trgovinskog poduzeća
  8. Informacijska tehnologija nositelj globalizacije poslovanja
  9. Pokazatelji razvijenosti trgovine
  10. Reinženjering i organizacija koja uči
  11. Elektroničko poslovanje
  12. Upravljanje bazama podataka

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Čerić, V., Varga, M. (2004.) Informacijska tehnologija u poslovanju, Zagreb: MEP (poglavlja 1 – 6)
  2. Lamza – Maronić, M., Glavaš, J., Lepešić, D. (2009.) Poslovni informacijski sustavi – podloga suvremenog poslovanja, E-izdanje, Osijek: Studio HS Internet, EFOS (poglavlja 1 – 3, 8)
  3. Materijali s predavanja i vježbi

Izborna literatura:

  1. Srića, V., Spremić, M. (2000.) Informacijskom tehnologijom do poslovnog uspjeha. Zagreb: Sinergija
  2. Časopisi: Ekonomski portal – (https://ekonomskiportal.com/), InfoTrend (http://www.infotrend.hr/), Poslovni savjetnik (https://www.poslovni-savjetnik.com/), Lider – poslovni tjednik (https://lider.media/)

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je da studenti mogu razumjeti ulogu i primjenu informacijske tehnologije u kanalima distribucije te temeljne principe na kojima njihova uporaba počiva. Ciljevi će se ostvariti kroz predavanja, simulaciju poslovanja, multimediju te praktične vježbe i tako stvoriti uvjete za što brže uključenje studenata u proces rada uz mogućnost rješavanja praktičnih problema.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.