Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Pojam i definicija marketinga
  3. Razvijanje marketinških strategija i planova
  4. Marketing okruženje
  5. Analiza kupaca i segmentacija, analiza konkurencije
  6. Marketing proces
  7. Marketing miks
  8. Proizvod
  9. Prodaja i distribucija
  10. Cijena
  11. Promocija
  12. Holistički pristup marketingu
  13. Upravljanje masovnim komunikacijama
  14. Upravljanje osobnim komunikacijama

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Kotler P., Keller K. L.: Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb, 2008.
  2. Meler, M.: Marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.

Izborna literatura:

  1. Kotler, P.: Marketinška znanja od A do Z, Binoza press, Zagreb, 2004.
  2. Kotler, P.: Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb, 2007. (izabrana poglavlja)

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je omogućiti studentima znanja i vještine koje su potrebne za praktičnu primjenu marketinških aktivnosti u gospodarskim i izvan gospodarskim djelatnostima.

Polaganje ispita:

Kolokvij, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.