Sadržaj kolegija:

Institucionalne pretpostavke tržišnog sustava privređivanja. Čimbenici tržišnog poslovanja. Uloga marketinga u ekonomskom razvoju. Marketing kao poslovna funkcija. Marketing – okruženje. Tržište. Makrookolina. Mikrookolina. Strateško planiranje marketinga. Marketing – informacijski sustav i marketing – istraživanja. Usmjeravanje ciljnim tržištima. Izbor kriterija za segmentaciju. Izbor ciljnog tržišta Planiranje i razvoj proizvoda. Marketing – miks i njegove varijable. Marketing – organizacija. Marketing – kontrola. Marketing u pojedinim gospodarskim djelatnostima i kompleksima. Industrijski marketing. Marketing u trgovini. Međunarodni marketing. Marketing neprofitnih organizacija. Društveni marketing. Primjena marketinga u specifičnim uvjetima. Etika u marketingu. Marketing slučajevi.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Kotler P., Keller K. L.: Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb, 2008.
2.Meler, M.: Marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.
Izborna literatura:
1.Kotler, P.: Marketinška znanja od A do Z, Binoza press, Zagreb, 2004.
2.Kotler, P.: Upravljanje marketingom, Mate d.o.o., Zagreb, 2007. (izabrana poglavlja)

Ciljevi kolegija:

Kolegijem se studenti upoznaju s bitnim odrednicama tržišnog sustava privređivanja i marketinške koncepcije i njezine primjene u gospodarskim i izvan gospodarskim djelatnostima, te obrađuju pojedine slučajeve.

Polaganje ispita:

Kolokvij, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.