Sadržaj kolegija:

  1. Einführungsstunde
  2. Stellung des Verbs im deutschen Satz
  3. Trennbare und untrennbare Verben
  4. Zeitformen
  5. Wiederholen der Zeitformen
  6. Modalverben
  7. Zeitangaben
  8. Kolloqium
  9. Zitate im Wirtschaftsdeutschen
  10. Andere Länder, andere Sitten
  11. Zu wenig Humor
  12. So verhält man sich richtig in geschäftlichen Situationen
  13. Fachphraseologie
  14. Fachwortschatz
  15. Wiederholen

Popis literature:

Obavezna literatura:

  1. Čičin Šain Buljan et.al. (2003). Poslovni njemački jezik 1. Zagreb: Ekonomski fakultet i Mikrorad d.o.o.
  2. Kordić, Ljubica & Marušić, Borislav (2014). Handbuch der deutschen Fachgrammatik des Sachgebiets Recht und Wirtschaft. Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru.

Dopunska literatura:

  1. Rodek, Snježana (2009). Hrvatsko-njemački poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia d.o.o.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim pojmovima vezanim uz teme navedene u sadržaju predmeta na  stranom jeziku. Studentima predstaviti autentične njemačke tekstove s temama navedenim u sadržaju predmeta. Studentima osvijestiti važnost gramatičkih struktura navedenih u sadržaju predmeta u jeziku struke. Osposobiti studente za uporabu gramatičkih struktura u funkciji razumijevanja stručnih tekstova. Omogućiti studentima jednostavniju komunikaciju sa stranim stručnjacima na njemačkom jeziku. Osvijestiti studentima važnost gospodarstava zemalja njemačkoga govornog područja u globalnome svijetu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.