Sadržaj kolegija:

  1. Informacijska tehnologija u zdravstvu. Definicije i sadržaj
  2. Sustav / skup i razvoj e-uprave
  3. Digitalizacija zdravstvenog sustava – potencijali i izazovi, pretpostavke i mogućnosti. Troškovi informacijsko-komunikacijske tehnologije
  4. Računalne mreže i mobilni uređaji. Udaljeno spajanje različitih poslovnih lokacija, vrste mreža i strukture
  5. Faze izgradnje poslovnog sustava zdravstva
  6. Komponente i podsustavi računalnog sustava. Razlike hardvera i softvera (operativnih sustava, aplikativnih, sigurnosnih i drugih rješenja)
  7. Timski rad, tehnologija i ljudi, organizacija i komunikacija
  8. Informacijski sustavi. Organizacija i upravljanje podacima. Datoteke. Baze podataka
  9. Informacijsko komunikacijska tehnologija u ulozi posrednika informacija za sve korisnike servisa zdravstvenog sustava
  10. Mrežna (web) rješenja, stranice i aplikacije
  11. Internet i vrste elektroničkog poslovanja
  12. Sigurnosni aspekti korištenja IKT
  13. Blockchain i primjena u zdravstvenom sustavu. Daljnje mogućnosti razvoja i svjetski trendovi

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Pardillo, J.C. (2019). Business Informatics

Dopunska literatura:

  1. Puvača, M.: Bilješke/handouti s predavanja na predmetu Informacijski sustavi u zdravstvu (ak. godina 2021./22.)
  2. Web izvori koji će biti dani uz svako predavanje

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta jest pružiti teorijske spoznaje iz predmetnih cjelina te prikazati aplikativnu primjenu u stvarnom okruženju zdravstvenog sustava. Uz osnovno funkcioniranje informatike te primjene u zdravstvenom sustavu analiziraju se mogućnosti neposredne koristi za sve korisnike. Izučavanjem temelja IKT rješenja studentima se osigurava znanje iz organizacije, obrade i upotrebe podataka odnosno pripadajućih informacija.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.