Sadržaj kolegija:

1. Uvod u digitalni marketing
2. Sadržajni marketing i strategije
3. SEO (optimizacija za pretraživače) i SEM (plaćeno ograšavanje)
4. Marketing na društvenim mrežama
5. Web stranica i Landing page
6. Email marketing
7. Mobilni marketing
8. Analitika i mjerenje učinkovitosti
9. Online reputacija organizacije i brenda
10. Etički aspekti digitalnog marketinga
11. Inovacije u digitalnom marketingu
12. Projektni zadatak i prezentacija

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Ružić, D., Biloš, A., Turkalj, D. (2014) E-marketing, 3. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku

Dopunska literatura:

  1. Chaffey, D., Smith, P.R. (2013) Emarketing Excellence. 4. Idanje. New York: Routledge
  2. Barker, M.S., Barker, D.I., Bohrmann, N.F., Neher, K.E. (2013) Social Media Marketing: A strategic approach. Mason: South Western

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je osposobiti studente za razumijevanje koncepta digitalnog marketinga te ih potaknuti na analitičko razmišljanje, kreativnost, inovativnost  i praktičnu primjenu znanja u stvarnim situacijama.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Nositelj kolegija:

Izvođač kolegija:

ECTS bodova: 5

Opis predmeta i ishodi učenja

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.