Sadržaj kolegija:
1. Uvod u digitalni marketing
2. Sadržajni marketing i strategije
3. SEO (optimizacija za pretraživače) i SEM (plaćeno ograšavanje)
4. Marketing na društvenim mrežama
5. Web stranica i Landing page
6. Email marketing
7. Mobilni marketing
8. Analitika i mjerenje učinkovitosti
9. Online reputacija organizacije i brenda
10. Etički aspekti digitalnog marketinga
11. Inovacije u digitalnom marketingu
12. Projektni zadatak i prezentacija
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Ružić, D., Biloš, A., Turkalj, D. (2014) E-marketing, 3. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku
Dopunska literatura:
- Chaffey, D., Smith, P.R. (2013) Emarketing Excellence. 4. Idanje. New York: Routledge
- Barker, M.S., Barker, D.I., Bohrmann, N.F., Neher, K.E. (2013) Social Media Marketing: A strategic approach. Mason: South Western
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je osposobiti studente za razumijevanje koncepta digitalnog marketinga te ih potaknuti na analitičko razmišljanje, kreativnost, inovativnost i praktičnu primjenu znanja u stvarnim situacijama.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti