Sadržaj kolegija:
1. Uvodno predavanje
2. Terminologija upravljanja kategorijama proizvoda
3. CRM i upravljanje kategorijama proizvoda
4. Proces upravljanja kategorijama proizvoda
5. Upravljanje prodajnim prostorom
6. Ostali elementi upravljanja kategorijama proizvoda
7. Softwerske aplikacije za upravljanje kategorijama proizvoda
8. Dizajn novog sustava upravljanja kategorijama proizvoda
9. Izazovi managementa promjena u implamantaciji upravljanja kategorijama proizvoda
10. Potpora upravljanju kategorijama proizvoda
11. Promocijske aktivnosti u upravljanju kategorijama proizvoda
12. Budućnost upravljanja kategorijama proizvoda u trgovinskom poslovanju
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Muller, J., Singh, J. (2006) Category Management – efikasan odgovor na potrebe kupaca u maloprodaji, Internacionalni centar za profesionalnu edukaciju, Zagreb
- Segetlija, Z., Dujak, D. (2013) Upravljanje kategorijama proizvoda, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Dopunska literatura:
- Hillesland, J. et al. (2013) Fundamentals of Retailing&Shopper Marketing, Pearson
- Mrvica, Mađarac, S., Brajević, S. (2016). Primjena načela space management u prodajnoj praksi. U: Plazibat, B., Kosanović, S., CIET 2016. Split: Sveučilište Split, Sveučilišni odjel za stručne studije., ISBN 978-953-7220-25-9, str. 293-301.
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati studente sa značajem kategorije proizvoda u prodajnom poslovanju poduzeća; studentima će se pojasniti temeljni pojmovi iz područja upravljanja kategorijama proizvoda i modeli odlučivanja u upravljanju kategorijama proizvoda.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti