Sadržaj kolegija:
1. Odnos strategije i marketinga
2. Osnovni pojmovi u izgradnji strategije marketinga
3. Sredstva potpore za izgradnju strategije marketinga
4. Strateške analize unutarnjih čimbenika i vanjske marketinške situacije
5. Strategija segmentacije tržišta i odabir ciljnog tržišta
6. Strategija pozicioniranja
7. Tri generičke strategije marketinga
8. Strategija diferencijacije proizvoda
9. Strategija marketinga orijentirana na uspostavljanje odnosa sa kupcima
10.Strategije marketinga za zrela i opadajuća tržišta
11. Strategije rasta
12. Strategije horizontalne i vertikalne integracije
13. Strategija diverzifikacije
14. Strateški savezi, spajanja i akvizicije
15. Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Renko, Nataša, Strategije marketinga, Naklada Ljevak, 2009.
Dopunska literatura:
Ciljevi kolegija:
Cilj kolegija “Strategije marketinga” je osposobiti studente za kritičko i strateško promišljanje o potencijalnim prednostima i nedostacima različitih marketinških aktivnosti, njihovom odabiru i primjeni za uspješan nastup i dugoročno poslovanje na tržištu. Studenti će steći sposobnosti segmentacije i odabira ciljnog tržišta, kao i odabira odgovarajuće strategije pozicioniranja, što je ključno za uspjeh u dinamičnom poslovnom okruženju
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
dr. sc. Majstorović Mira, v. pred.
Izvođač kolegija:
dr. sc. Majstorović Mira, v. pred.
ECTS bodova: 6
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti