Sadržaj kolegija:

  1. Fizioterapija u neurologiji: Fizioterapijska procjena kod osoba s poremećajima i bolestima neurološkog sustava. Fizioterapijski proces u neurološkoj fizioterapiji. Temeljni elementi primjene Bobath koncepta za odrasle s oštećenjem središnjeg živčanog sustava
  2. Fizioterapija u pedijatriji: Fizioterapijska procjena kod stanja i bolesti koje utječu na normalni senzomotorički razvoj djeteta. Fizioterapijski proces kod stanja i bolesti koje utječu na normalni senzomotorički razvoj djeteta. Temeljni elementi primjene fizioterapijskih koncepata u djece: neuro-razvojni tretman prema Bobath konceptu, rana kineziološka dijagnostika i terapija prema Vojti, Halliwick koncept. Timska suradnja i edukacija roditelja i članova tima
  3. Fizioterapija u ginekologiji s porodiljstvom: Fizioterapijska procjena i fizioterapijski proces nakon ginekoloških operativnih zahvata, kod bolova u zd 1997i, anatomskih i fizioloških promjena uro-genitalnog sustava i post-menopauzalnih problema
  4. Fizioterapija u onkologiji: Fizioterapijska procjena onkoloških bolesnika. Fizioterapijski proces kod osoba oboljelih i liječenih od onkoloških bolesti (tumorske bolesti glave, vrata, kralježnice). Fizioterapijski proces kod osoba nakon kirurškog liječenja tumora dojke. Fizioterapijski proces kod osoba oboljelih i liječenih od tumora probavnog i reproduktivnog sustava. Fizioterapijski proces kod tumora dječje dobi
  5. Fizioterapija u psihijatriji: Fizioterapijska procjena i fizioterapijski proces kod neurotičnih poremećaja, afektivnih poremećaja, shizofrenije, posttraumatskog sindroma, maničnog sindroma, depresivnog sindroma, anoreksije nervoze i osoba s psihosomatskim poremećajima
  6. Fizioterapija u gerijatriji: Fizioterapijska procjena i fizioterapijski proces kod osoba starije životne dobi.

Popis literature:

Obvezna literatura:

Student će se koristiti literaturom i internom dokumentacijom sukladno uputama mentora u ustanovi u kojoj obavlja kliničku praksu.

Dopunska literatura:

Student se upućuje koristiti specijalizirane stručne časopise, knjige, web stranice i sl.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je potaknuti studente na sustavno obuhvaćanje znanja, vještina i kompetencija potrebnih za planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa kod različitih skupina korisnika (bolesti neurološkog sustava, u pedijatriji, ginekologiji s porodiljstvom, onkologiji, psihijatriji, gerijatriji).

Specifični cilj predmeta je da studenti steknu znanja i osposobe se za utvrđivanje potrebe za fizioterapijom, planiranje i primjenu različitih fizioterapijskih postupaka kod gore navedenih stanja, te za analiziranje i evaluaciju učinka fizioterapije.

Polaganje ispita:

Konačna ocjena oblikuje se temeljem dva elementa praćenja, a to su praktični rad tijekom obavljanja kliničke prakse i Dnevnik kliničke prakse. Tijekom kliničke prakse student je dužan voditi Dnevnik kliničke prakse, koji po završetku predaje mentoru kako bi ga pregledao i ocijenio s prihvaćeno, ili odbijeno. Ocjena prihvaćeno daje se potpunom i urednom Dnevniku koji sadrži sve jasno opisane aktivnosti. Ocjena odbijeno daje se nepotpunom, ili netočnom Dnevniku, koji se vraća studentu na dopune i izmjene. Dopunjen i izmijenjen Dnevnik student je dužan ponovno predati u roku od pet (5) radnih dana.

Ovjereni dnevnik prakse, kao i potvrdu o obavljenoj kliničkoj praksi koju izdaje neposredan mentor kliničke prakse u svakoj pojedinoj ustanovi, student dostavlja nositelju predmeta u vrijeme ispitnih rokova. Predmet se ne ocjenjuje numerički, već kao „položen“ (oznaka P) ili „nepoložen“ (oznaka N).

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.