Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Koordinacija i fleksibilnost
  3. Jakost i brzina
  4. Preciznost i ravnoteža
  5. Analiza dimenzija sportaša
  6. Treniranost sportaša
  7. Principi i pravila sportskog treninga
  8. Organizacijski oblici rada
  9. Metodički organizacijski oblici rada
  10. Rad u stanicama i kružni oblik rada
  11. Rad na stazi i poligon prepreka
  12. Faktorska struktura sporta
  13. Jednadžba specifikacije
  14. Upravljanje sportskom formom

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Findak, V.. (2001). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture: priručnik za nastavnike tjelesne i zdravstvene kulture. Zagreb: Školska knjiga.
  2. Metikoš, D., Hofman, E., Prot, F., Pintar, Ž., Oreb, G. (1989). Mjerenje bazičnih motoričkih dimenzija sportaša. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  3. Pejić, D., Krpan, I. (2020) Osnove motoričkih transformacija – Fitness. Vukovar: Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru.

Dopunska literatura:

  1. Filipović, V., Horvatin, M., Rađenović, O. (2005). Osnove motoričkih transformacija – nastavna skripta. Zagreb: Visoka zdravstvena škola.
  2. Guyton, A. C., Hall, J.E. (2017). Medicinska fiziologija. Zagreb: Medicinska naklada. (odabrana poglavlja)
  3. Milanović, D. (1997). Priručnik za sportske trenere. Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
  4. Milanović, D., Čoh, M. (1996.). Metodika treninga eksplozivne snage. U: fitness, Međunarodno savjetovanje, 28.-31. ožujka 1996. (ur. D. Milanović). Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 47-52.
  5. Pearl, B., Moran, G.T. Getting stronger, Shelter Publications, inc., Bolinas, California

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je potaknuti studente na sustavno obuhvaćanje znanja, vještina i kompetencija iz područja sporta i sportskog treninga. Specifični cilj predmeta je da studenti steknu znanja i osposobe se za provedbu transformacijskih procesa na vlastitom organizmu pomoću različitih oblika tjelesne aktivnosti

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.