Sadržaj kolegija:
- Zakonitosti, karakteristike i etape normalnog senzomotoričkog razvoja
- Poticanje normalnog senzomotoričkog razvija i neurorazvojni koncepti
- Odstupanja od normalnog motoričkog razvoja
- Perinatalni čimbenici, nedonesenost, cerebralna paraliza
- Mjerni testovi i instrumenti – područje cerebralne paralize, osjetilna i kognitivna oštećenja
- Senzorika, senzorna integracija i disfunkcija senzorne integracije
- Autizam i pervazivni poremećaji
- Fizioterapija kod mišićnih distrofija u djece
- Respiratorna fizioterapija kod bronhalne astme i cistične fibroze
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Klaić, I. (2001). Specijalne teme u fizioterapiji I, nastavni tekstovi. Visoka zdravstvena škola, Zagreb.
- Klaić, I. (2007). Specijalne teme u fizioterapiji I, nastavni tekstovi – dodatak. Zdravstveno veleučilište, Zagreb.
- Skočilić, S. (1999). Rana kineziološka dijagnostika i terapija po Vojti, skripta. Visoka zdravstvena škola, Zagreb.
Dopunska literatura:
- Haywood KM., Getchell N. (2016). Life Span Motor Development, 6th Edition. Human Kinetics.
Ciljevi kolegija:
Cilj je predmeta planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa u području fizioterapije u pedijatriji, te planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa kod najčešćih stanja i bolesti koje utječu na tipičan senzomotorički razvoj djeteta.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Šeper Vesna, Ph. D. in Physical Education and Sport, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
Šeper Vesna, Ph. D. in Physical Education and Sport, prof. struč. stud.