Sadržaj kolegija:

  1. Zakonitosti, karakteristike i etape normalnog senzomotoričkog razvoja
  2. Poticanje normalnog senzomotoričkog razvija i neurorazvojni koncepti
  3. Odstupanja od normalnog motoričkog razvoja
  4. Perinatalni čimbenici, nedonesenost, cerebralna paraliza
  5. Mjerni testovi i instrumenti – područje cerebralne paralize, osjetilna i kognitivna oštećenja
  6. Senzorika, senzorna integracija i disfunkcija senzorne integracije
  7. Autizam i pervazivni poremećaji
  8. Fizioterapija kod mišićnih distrofija u djece
  9. Respiratorna fizioterapija kod bronhalne astme i cistične fibroze

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Klaić, I. (2001). Specijalne teme u fizioterapiji I, nastavni tekstovi. Visoka zdravstvena škola, Zagreb.
  2. Klaić, I. (2007). Specijalne teme u fizioterapiji I, nastavni tekstovi – dodatak. Zdravstveno veleučilište, Zagreb.
  3. Skočilić, S. (1999). Rana kineziološka dijagnostika i terapija po Vojti, skripta. Visoka zdravstvena škola, Zagreb.

Dopunska literatura:

  1. Haywood KM., Getchell N. (2016). Life Span Motor Development, 6th Edition. Human Kinetics.

Ciljevi kolegija:

Cilj je predmeta planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa u području fizioterapije u pedijatriji, te planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa kod najčešćih stanja i bolesti koje utječu na tipičan senzomotorički razvoj djeteta.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.