Sadržaj kolegija:

  1. Introductory lecture; Business writing: letters; The form of a letter
  2. Business writing: emails; Inquiries
  3. Quotations, offers
  4. Orders, order acknowledgements
  5. Payments and reminders
  6. Complaints, handling complaints
  7. Negotiating in writing; Making arrangements by email
  8. Import Export
  9. Profile: Barco of Belgium
  10. Describing trends
  11. Company performance: Anatomy of annual report
  12. Setting Up a Business
  13. New Business; Business vocabulary
  14. Corporate Alliances and Acquisitions
  15. Revision

Popis literature:

Obvezna literatura:

1. Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business: Students’ Book (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
2. Banks, Tom (2012). Writing for impact. Cambridge: Cambridge University Press.
3. J. Naterop, Bertha et.al. (2010). Business Letters for All. Oxford: Oxford University Press.

Izborna literatura:

  1. Brieger, Nick (2011). Writing. London: HarperCollins Publishers.
  2. Tullis, Graham & Tonya Trappe (2004). New Insights into Business Workbook (Intermediate). Boston, MA: Pearson Education, Inc.
  3. Marušić, Borislav (2021). Handbook of English Grammar in the Field of Economics. Vukovar: Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru.

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovama poslovne korespondencije na engleskome jeziku. Pojasniti studentima značaj slijedećih poslovnih pisama: upita, ponude, narudžbe, potvrde narudžbe, plaćanja, opomene, reklamacije i odgovora na istu. Omogućiti studentima samostalno sastavljanje kraćih poslovnih pisama. Upoznati studente s engleskim vokabularom na području uvoza i izvoza, poslovanja kompanija, njihova osnivanja i procesa spajanja i preuzimanja. Pojasniti studentima prethodno navedene pojmove u globalnom kontekstu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.