Objavljeno: 16.12.2020.
E-marketing novi je priručnik nastao u izdanju Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, a kojeg je napisao doc. dr. sc. Mario Banožić za potrebe studenata preddiplomskog stručnog studija „Trgovine“ kako bi što lakše i uspješnije savladali nastavni proces iz kolegija E-marketing. Priručnik je prvenstveno namijenjen studentima Veleučilišta, ali zbog svoje originalne strukture mogu ga koristiti i studenti drugih ekonomskih studija u okviru proučavanja koncepta e-marketing, kako je to u predgovoru elektroničkog izdanja priručnika istaknula urednica dr. sc. Sanja Gongeta, prof. v. š.
Prof. dr. sc. Drago Ružić, profesor u trajnom zvanju, izv. prof. dr. sc. Davorin Turkalj, izv. prof. dr. sc. Antun Biloš pozitivnom recenzijom ocijenili su ovaj nastavni materijal te je tako on od danas dostupan studentima na mrežnoj stranici Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru te Hrvatskom arhivu weba.