Sadržaj kolegija:

1.Uvodno predavanje
2. Pojam odnosa s javnošću, koncept javnog mijenja
3. Uloga odnosa s javnošću u trgovini i organizacija aktivnosti
4. Tehnike i modeli odnosa s javnošću
5. Upravljanje odnosima s javnošću u trgovini
6. Odnosi s medijima
7. Profesionalni standardi u odnosima s javnošću u trgovini
8. Odnosi s javnošću na društvenim mrežama
9.Pravila komuniciranja u javnom nastupu
10. Etika u odnosima s javnošću u trgovini
11. Analiza organizacije; opis, pregled aktivnosti, planiranje
12. Analiza javnosti; opis, pregled aktivnosti, planiranje

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Tomić, Z. (2016) Odnosi s javnošću, teorija i praksa, Synopsis, Zagreb – Sarajevo
  2. Tench, R., Yeomans, L. (2010) Otkrivanje odnosa s javnošću, Biblioteka Print, Zagreb
  3. Glen, M. (2010) Učinkoviti odnosi s javnošću, Mate, Zagreb

Dopunska literatura:

  1. Jugo, D. (2012) Strategije odnosa s javnošću, Profil, Zagreb
  2. Lesinger, G. (2018) Odnosi s medijima i medijske agende, Filozofski fakultet, Osijek
  3. Theaker, A. (2007) Priručnik za odnose s javnošću, HUOJ, Zagreb

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je upoznati i osposobiti studente sa značajem i primjenom odnosa s javnošću u trgovini; upoznati studente s teorijskim i praktičnim osnovama tehnika i modela u odnosima s javnošću.Studenti će steći znanja o osnovnim konceptima i modelima odnosa s javnošću u trgovini usmjereno ka razvijanju socijalnih vještina i inovativnosti studenata prilikom obavljanja aktivnosti odnosa s javnošću.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.