Sadržaj kolegija:

1. Uvod u (poslovno) pregovaranje: O kolegiju. Literatura. Plan nastave
2. Komuniciranje kao dio kulture
3. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
4. Poslovna komunikacija – temelj poslovnih procesa
5. Proces poslovnog pregovaranja
6. Pravila i elementi poslovnog pregovaranja
7. Neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, argumentacija
8. Pregovaranje kao ključni poslovni proces
9. Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju
10. Igra u pregovorima
11. Poslovna komunikacija u e-poslovanju: zakonske pretpostavke. Problemi sigurnosti
12. Tehnike kreativnosti i timskog rada
13. Suvremene tehnologije i komunikacije u pregovaranju
14. Javni nastup i međuljusko ophođenje
15. Oblikovanje prezentacije, vještina izlaganja pred publikom

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Segetlija, Z.: Poslovno pregovaranje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
  2. Tomašević Lišanin, M.: Profesionalna prodaja i pregovaranje, HUPUP, Zagreb, 2010.

Dopunska literatura:

  1. Cohen, S.: Vještine pregovaranja za menadžere i ostale, Mate, 2014.
  2. Tomašević Lišanin, M.: Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja, HUPUP, Zagreb, 2010.
  3. Tudor, G.: Veliki poslovni pregovori, M.E.P. d.o.o., Zagreb, 2009.
  4. Fox, R.: Poslovna komunikacija, Drugo dopunjeno izdanje, Hrvatska sveučilišna naklada i Pučko učilište, Zagreb, 2006.
  5. Vukmir, B.: Strategija i taktika pregovaranja, RRIF Plus, Zagreb, 2001.
  6. Tudor, G.: Kompletni pregovarač, MEP Consult, 1992.

Ciljevi kolegija:

Cilj kolegija je upoznati studente sa strategijama uspješnog poslovnog pregovaranja, te važnosti poslovnog pregovaranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju. Poslovno pregovaranje je dio vještine za pripremu, organizaciju i izvođenje uspješnih poslovnih pregovora.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.