Sadržaj kolegija:
1. Uvod u (poslovno) pregovaranje: O kolegiju. Literatura. Plan nastave
2. Komuniciranje kao dio kulture
3. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost
4. Poslovna komunikacija – temelj poslovnih procesa
5. Proces poslovnog pregovaranja
6. Pravila i elementi poslovnog pregovaranja
7. Neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, argumentacija
8. Pregovaranje kao ključni poslovni proces
9. Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju
10. Igra u pregovorima
11. Poslovna komunikacija u e-poslovanju: zakonske pretpostavke. Problemi sigurnosti
12. Tehnike kreativnosti i timskog rada
13. Suvremene tehnologije i komunikacije u pregovaranju
14. Javni nastup i međuljusko ophođenje
15. Oblikovanje prezentacije, vještina izlaganja pred publikom
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Segetlija, Z.: Poslovno pregovaranje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
- Tomašević Lišanin, M.: Profesionalna prodaja i pregovaranje, HUPUP, Zagreb, 2010.
Dopunska literatura:
- Cohen, S.: Vještine pregovaranja za menadžere i ostale, Mate, 2014.
- Tomašević Lišanin, M.: Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja, HUPUP, Zagreb, 2010.
- Tudor, G.: Veliki poslovni pregovori, M.E.P. d.o.o., Zagreb, 2009.
- Fox, R.: Poslovna komunikacija, Drugo dopunjeno izdanje, Hrvatska sveučilišna naklada i Pučko učilište, Zagreb, 2006.
- Vukmir, B.: Strategija i taktika pregovaranja, RRIF Plus, Zagreb, 2001.
- Tudor, G.: Kompletni pregovarač, MEP Consult, 1992.
Ciljevi kolegija:
Cilj kolegija je upoznati studente sa strategijama uspješnog poslovnog pregovaranja, te važnosti poslovnog pregovaranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju. Poslovno pregovaranje je dio vještine za pripremu, organizaciju i izvođenje uspješnih poslovnih pregovora.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
dr. sc. Filipović Zvonimir, pred.
Izvođač kolegija:
dr. sc. Filipović Zvonimir, pred.
ECTS bodova: 5
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti