Sadržaj kolegija:

1. Odnos strategije i marketinga
2. Osnovni pojmovi u izgradnji strategije marketinga
3. Sredstva potpore za izgradnju strategije marketinga
4. Strateške analize unutarnjih čimbenika i vanjske marketinške situacije
5. Strategija segmentacije tržišta i odabir ciljnog tržišta
6. Strategija pozicioniranja
7. Tri generičke strategije marketinga
8. Strategija diferencijacije proizvoda
9. Strategija marketinga orijentirana na uspostavljanje odnosa sa kupcima
10.Strategije marketinga za zrela i opadajuća tržišta
11. Strategije rasta
12. Strategije horizontalne i vertikalne integracije
13. Strategija diverzifikacije
14. Strateški savezi, spajanja i akvizicije
15. Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Renko, Nataša, Strategije marketinga, Naklada Ljevak, 2009.

Dopunska literatura:

 

Ciljevi kolegija:

Cilj kolegija “Strategije marketinga” je osposobiti studente za kritičko i strateško promišljanje o potencijalnim prednostima i nedostacima različitih marketinških aktivnosti, njihovom odabiru i primjeni za uspješan nastup i dugoročno poslovanje na tržištu. Studenti će steći sposobnosti segmentacije i odabira ciljnog tržišta, kao i odabira odgovarajuće strategije pozicioniranja, što je ključno za uspjeh u dinamičnom poslovnom okruženju

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.