Sadržaj kolegija:

Jedno od vrlo traženih zanimanja današnjice, a uzimajući u obiz digitalnu revoluciju, jest stručnjak za društvene mreže- Uz Facebook kao jedan od prvih medija društvenih mreža, sve veća popularnost (ovisno o ciljanoj populaciji) dolazi i za mreže poput Instagrama, LinkedIna, Tik Tok-a i drugih. Više no ikada, danas je važan učinkovit sadržaj i izgled vizuala kojim oglašivač pokušava uzeti (vrlo kratku) pažnju potencijalnih kupaca. Ozbiljan i stručan pristup društvenim mrežama obuhvaća mnoštvo znanja i vještina različitog spektra od rada na grafičkim zahvatima, razumijevanju budžeta i plaćanja promocijskih aktivnosti pa sve do organiziranih nagradnih igara ili kriznog komuniciranja na društvenim mrežama. Kolegij upravo u tom smislu pruža presjek svih potrebnih znanja i praktičnih vještina za uspješan rad na društvenim mrežama poduzeća.

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Ružić, D., Biloš, A., Turkalj D. (2014). E-marketing

Dopunska literatura:

  1. Kotler, P. i Lane Keller K. (2020). Marketing management
  2. Kaushik, A. (2009). Web Analytics 2.0.
  3. Web izvori koji će biti dani uz svako predavanje.

Ciljevi kolegija:

U sklopu kolegija Marketing na društvenim mrežama studenti stječu neophodna teorijska znanja kao pretpostavku za razumijevanje i komparaciju bitnih faktora vezanih uz poslovanje te s posebnim naglaskom na suvremene digitalne alate – društvene mreže. Kroz razradu konkretnih slučajeva iz prakse stječu neophodne vještine koje se koriste u digitalnom marketingu. Sukladno odabranim strategijama marketinga, društvene mreže danas uz optimalno mjerenje i analizu uspješnosti mogu igrati ključnu ulogu u uvjetima globalne nepredvidive tržišne utakmice.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Nositelj kolegija:

Izvođač kolegija:

ECTS bodova: 4

Opis predmeta i ishodi učenja

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.