Sadržaj kolegija:
Jedno od vrlo traženih zanimanja današnjice, a uzimajući u obiz digitalnu revoluciju, jest stručnjak za društvene mreže- Uz Facebook kao jedan od prvih medija društvenih mreža, sve veća popularnost (ovisno o ciljanoj populaciji) dolazi i za mreže poput Instagrama, LinkedIna, Tik Tok-a i drugih. Više no ikada, danas je važan učinkovit sadržaj i izgled vizuala kojim oglašivač pokušava uzeti (vrlo kratku) pažnju potencijalnih kupaca. Ozbiljan i stručan pristup društvenim mrežama obuhvaća mnoštvo znanja i vještina različitog spektra od rada na grafičkim zahvatima, razumijevanju budžeta i plaćanja promocijskih aktivnosti pa sve do organiziranih nagradnih igara ili kriznog komuniciranja na društvenim mrežama. Kolegij upravo u tom smislu pruža presjek svih potrebnih znanja i praktičnih vještina za uspješan rad na društvenim mrežama poduzeća.
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Ružić, D., Biloš, A., Turkalj D. (2014). E-marketing
Dopunska literatura:
- Kotler, P. i Lane Keller K. (2020). Marketing management
- Kaushik, A. (2009). Web Analytics 2.0.
- Web izvori koji će biti dani uz svako predavanje.
Ciljevi kolegija:
U sklopu kolegija Marketing na društvenim mrežama studenti stječu neophodna teorijska znanja kao pretpostavku za razumijevanje i komparaciju bitnih faktora vezanih uz poslovanje te s posebnim naglaskom na suvremene digitalne alate – društvene mreže. Kroz razradu konkretnih slučajeva iz prakse stječu neophodne vještine koje se koriste u digitalnom marketingu. Sukladno odabranim strategijama marketinga, društvene mreže danas uz optimalno mjerenje i analizu uspješnosti mogu igrati ključnu ulogu u uvjetima globalne nepredvidive tržišne utakmice.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti