Sadržaj kolegija:
1.Uvodno predavanje
2. Pojam odnosa s javnošću, koncept javnog mijenja
3. Uloga odnosa s javnošću u trgovini i organizacija aktivnosti
4. Tehnike i modeli odnosa s javnošću
5. Upravljanje odnosima s javnošću u trgovini
6. Odnosi s medijima
7. Profesionalni standardi u odnosima s javnošću u trgovini
8. Odnosi s javnošću na društvenim mrežama
9.Pravila komuniciranja u javnom nastupu
10. Etika u odnosima s javnošću u trgovini
11. Analiza organizacije; opis, pregled aktivnosti, planiranje
12. Analiza javnosti; opis, pregled aktivnosti, planiranje
Popis literature:
Obvezna literatura:
- Tomić, Z. (2016) Odnosi s javnošću, teorija i praksa, Synopsis, Zagreb – Sarajevo
- Tench, R., Yeomans, L. (2010) Otkrivanje odnosa s javnošću, Biblioteka Print, Zagreb
- Glen, M. (2010) Učinkoviti odnosi s javnošću, Mate, Zagreb
Dopunska literatura:
- Jugo, D. (2012) Strategije odnosa s javnošću, Profil, Zagreb
- Lesinger, G. (2018) Odnosi s medijima i medijske agende, Filozofski fakultet, Osijek
- Theaker, A. (2007) Priručnik za odnose s javnošću, HUOJ, Zagreb
Ciljevi kolegija:
Cilj predmeta je upoznati i osposobiti studente sa značajem i primjenom odnosa s javnošću u trgovini; upoznati studente s teorijskim i praktičnim osnovama tehnika i modela u odnosima s javnošću.Studenti će steći znanja o osnovnim konceptima i modelima odnosa s javnošću u trgovini usmjereno ka razvijanju socijalnih vještina i inovativnosti studenata prilikom obavljanja aktivnosti odnosa s javnošću.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
Gubić Kučan Lana, univ. mag. oec., pred.
Izvođač kolegija:
Gubić Kučan Lana, univ. mag. oec., pred.
ECTS bodova: 4
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti