Sadržaj kolegija:

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Marušić, B. (2014). Handbuch der deutschen Fachgrammatik des Sachgebiets Rechts und Wirtschaft, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru.
  2. Wirtschaft – auf Deutsch. Lehr- und Arbeitsbuch. (2020). Klett Verlag.

Dopunska literatura:

  1. Rodek, S. (2008). Njemačko-hrvatski poslovni rječnik. Masmedija.

Ciljevi kolegija:

Kolegij “Poslovni njemački jezik” osmišljen je kako bi osposobio studente za učinkovitu komunikaciju na njemačkom jeziku u poslovnom kontekstu. Prvi cilj je upoznati studente s osnovnim pojmovima vezanim uz teme iz sadržaja kolegija. Ovo je temelj za daljnje usvajanje složenijih koncepata. Drugi cilj je predstavljanje autentičnih njemačkih tekstova. Kroz čitanje stvarnih poslovnih dokumenata, studenti stječu uvid u praktičnu upotrebu jezika. Treći cilj je osvijestiti važnost gramatičkih struktura. Precizna upotreba gramatike ključna je za jasno i točno izražavanje u poslovnim situacijama. Četvrti cilj je osposobiti studente za uporabu gramatičkih struktura u razumijevanju stručnih tekstova. Ovo uključuje analizu i interpretaciju kompleksnih materijala. Peti cilj je omogućiti studentima jednostavniju komunikaciju sa stranim stručnjacima na poslovnom njemačkom jeziku. Time se poboljšavaju njihove profesionalne mogućnosti i uspjeh na globalnom tržištu.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materijali:

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.