Sadržaj kolegija:

Zdravlje i samoodgovornost za zdravlje. Wellness i disanje. Wellness i osjetila. Wellness i kretanje. Wellness i rad. Wellness i prehrana. Wellness i razmišljanje. Wellness i komunikacija. Wellness i pronalaženje smisla. Elementi rehabilitacijskog wellness procesa – procjena statusa klijenta, edukacija, akcija, evaluacija. Wellness programi – tipovi, principi i organizacija.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Andrijašević, M., Bartolucci, M. Razvoj wellnessa u turizmu. U: Bartolucci M, Čavlek N i sur. (ur) Turizam i sport – razvojni aspekti. Školska knjiga Zagreb. 2007: 196-204.
2.Bartolucci, M., Škorić, S. Upravljanje razvojem wellnessa u hrvatskom turizmu. U.Andrijašević, M., Jurakić, D. (ur) Sportska rekreacija u funkciji unapređenja zdravlja. 2011:20-26.
3.Ivanišević, G. Zdravstveni turizam, prehrana, kretanje i zaštita okoliša u Hrvatskoj. Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, Zagreb. 2004. Odabrana poglavlja.
4.Ivanišević, G. Zdravstveni i lječilišni turizam – metode i programi. Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, Zagreb. 2005. Odabrana poglavlja.
5.Ivanišević, G, Zdravlje – kvaliteta života. Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, Zagreb. 2006.
6.Ivanišević, G. Lječilišta, zdravlje, stres. Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, Zagreb. 2007.
7.Ivanišević, G. Zdravlje i turizam u Hrvatskoj. Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, Zagreb. 2012.

Dopunska literatura:
1.Fair, Sharon Elayne. Wellness and physical therapy. Jones & Bartlett Publishers, 2010.
2.Biddle, Stuart JH, Ken Fox, and Steve Boutcher, eds. Physical activity and psychological well-being. Routledge, 2003.

Ciljevi kolegija:

Nastavni program predmeta omogućuje studentima stjecanje osnovnih znanja o očuvanju zdravlja kroz način života koji se prakticira u wellnessu. Usvojena znanja omogućavaju interdisciplinarnu komunikaciju sa stručnjacima iz drugih područja koji podučavaju metode welnessa. Posebni zadaci podrazumijevaju razumijevanje povezanosti uma, duše i tijela koji utječu zajednički na stanje zdravlja odnosno bolesti s naglaskom na značaj sportsko-rekreacijskih aktivnosti. Stečena znanja omogućavaju izradu wellness programa prema ciljanoj skupini klijenata.

Polaganje ispita:

Konačna se ocjena oblikuje prema modelu težinskih ocjena tako da svaki od tri navedena elementa praćenja i provjeravanja ima određeni udio u konačnoj ocjeni. Svaki od navedenih elemenata praćenja i provjeravanja se ocjenjuje zasebnom ocjenom koja sukladno gore navedenim postocima zauzima ukupni udio u konačnoj ocjeni. Za svaki od navedenih elemenata ocjenjivanja vodi se zasebna evidencija koja je u svakome trenutku dostupna studentima.

Student/ica je iz prvog elementa (pohađanje nastave) dobio/la ocjenu dobar (3), iz drugog elementa (izrada seminarskog rada) vrlo  dobar (4) i iz trećeg elementa (pisani i usmeni ispit) izvrstan (5). Primjer izračuna: 3 x 0.20 + 4 x 0.30 + 5 x 0.50 =4.3 (4)

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.