Sadržaj kolegija:

Teorija poduzetništva u sklopu ekonomskih i ostalih teorija. Poduzetništvo i suvremene tendencije. Pretpostavke i uvjeti razvitka poduzetništva. Poduzetništvo u raznim djelatnostima. Poduzetništvo kao inovacija. Inovacijske aktivnosti poduzetničkog poduzeća. Poduzetničke strategije i taktike. Upravljanje, rukovođenje i vođenje u poduzetničkim poduzećima. Organizacijska kultura poduzetničkog poduzeća. Institucionalne nužnosti razvitka poduzetništva.

Popis literature:

Obavezna literatura:

1.Mecanović, I., Bosanac,N.: Strategija društvenog i gospodarstvenog razvoja, Osijek, 2001.
2.Deželjin, J., Dujanović, M., Tadin, H., Vujić, V.: Poduzetnički menadžment-izazov, rizik, zadovoljstvo, Zagreb, 2002.
3.Njavro, Đ., Franičević,V.: Poduzetništvo-teorija, politika, praksa, Privredni vjesnik, Zagreb, 1990.
4.Bilješke sa predavanja.

Dopunska literatura:
1.Sexton, D. L., Kasarda, J.D.: The State of the Art of Entrepreneurship, PWS-Kent Publishing Company, Boston, MA., 1992.

Ciljevi kolegija:

Cilj je predmeta osposobiti studente za kvalitetno poimanje poduzetništva kao ekonomskog, bihevioralnog i društvenog fenomena, za sudjelovanje u stručnoj i praktičnoj raspravi o poduzetništvu i njegovoj ulozi kao glavnog pokretača rasta i razvoja na globalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini te za kritičko ocjenjivanje institucionalnog i zakonodavnog okruženja koje utječe na razvoj poduzetništva.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.