Sadržaj kolegija:

  1. Uvodno predavanje
  2. Prevalencija tjelesne aktivnosti djece i adolescenata u Hrvatskoj i svijetu
  3. Preporuke za razinu i količinu tjelesne aktivnosti djece i adolescenata
  4. Utjecaj tjelesne aktivnosti na zdravlje i pravilni razvoj djece i adolescenata
  5. Socioekonomski čimbenici koji utječu na razinu i količinu tjelesne aktivnosti djece i adolescenata
  6. Procjena razine i količine tjelesne aktivnosti kod djece i adolescenata
  7. Tjelesna aktivnost zdrave djece i djece s posebnim potrebama i morbiditetima
  8. Povezanost tjelesne aktivnosti djece i adolescenata sa zdravim navikama
  9. Tjelesna aktivnost djece i adolescenata s ciljem prevencije posturalnih promjena i drugih morbiditeta
  10. Uloga fizioterapeuta u interdisciplinarnom timu unutar područja tjelesne aktivnosti djece i adolescenata

Popis literature:

Obvezna literatura:

  1. Mišigoj-Duraković, M. i suradnici. (2018). Tjelesno vježbanje i zdravlje. Zagreb: Znanje d.o.o.
  2. Jurak, G., Strel, J., Leskošek, B., & Kovač, M. (2011). Influence of the enhanced physical education curriculum on the physical fitness of children. Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 13(4), 41-70.
  3. European Region of the World Confederation for Physical Therapy (WCPT) (2018). Promoting physical activity in children, the role of Physiotherapists. Dostupno na: https://www.erwcpt.eu/file/164

Dopunska literatura:

  1. Brumnić, V. (2020.) Tjelesno zdravstveni aspekti vježbanja djece (2021). Interni nastavni materijali za studente 1. godine diplomskog studija Preventivna fizioterapija. Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru.
  2. Tremblay, M. S., Chaput, J. P., Adamo, K. B., Aubert, S., Barnes, J. D., Choquette, L., … & Carson, V. (2017). Canadian 24-hour movement guidelines for the early years (0–4 years): an integration of physical activity, sedentary behaviour, and sleep. BMC public health, 17(5), 1-32.
  3. 24-Hour Movement Guidelines (b.d.). Canadian 24-Hour Movement Guidelines for the Children and Youth (5-17 years): An Integration of Physical Activity, Sedentary Behaviour, and Sleep. Dostupno na: https://csepguidelines.ca/guidelines/children-youth/

Ciljevi kolegija:

Cilj predmeta je omogućiti studentima stjecanje znanja iz područja različitih tjelesno-zdravstvenih aspekata vježbanja djece i adolescenata, upoznati ih s osnovnim elementima iz područja bavljenja tjelesnom aktivnošću djece i adolescenata.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.