Sadržaj kolegija:

1. Uvodno o trgovinskom menadžmentu. Strukturne promjene i strategijsko upravljanje u trgovini. Struktura suvremene trgovine: tržište i trgovinski poslovni subjekti i trgovinske poslovne jedinice. Teorije i koncepcije promjena trgovinskih oblika. Trgovinski menadžment, strategije u sklopu trgovinskog menadžmenta i njihov razvoj. 2. Strategije trgovinskih poslovnih subjekata. Marketing strategija. Financijska strategija. Integrirane strategije. Modeli profitabilnosti. Menadžment proizvodnosti. Menadžment profitabilnosti. Menadžment konkurentnosti. 3. Strategija organizacijskih promjena. Strategija i struktura. Izgradnja organizacijske strukture. Organizacija i kadrovi. 4. Etička i pravna ograničenja slobode trgovinskog poduzetništva 5. Budućnost trgovinskog menadžmenta. Seminarska nastava: Seminarska nastava se odnosi na izučavanje slučajeva iz prakse (case study). Na temelju teorijskih i praktičkih znanja student je dužan izraditi pisani seminarski rad koji se odnosi na problematiku osmišljavanja i menadžmenta (npr. strategije, organizacije i sl.) za odabrani gospodarski subjekt ili kooperacijsku tvorevinu.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Segetlija, Z.: Trgovinsko poslovanje, Ekonomski  fakultet u Osijeku, Osijek, 2006.
2.Segetlija, Z.; Lamza-Maronić, Maja: Strategija maloprodaje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1999

Izborna literatura:
1.Retailing Management, : Michael Levy , Publisher: McGraw-Hill Higher Education, 2017.

Ciljevi kolegija:

Upoznavanje s poslovnom koncepcijom menadžmenta u trgovinskoj djelatnosti, te stjecanje temeljnih znanja o menadžmentu u gospodarskim subjektima iz trgovinske djelatnosti.

Polaganje ispita:

Kolokvij i usmeni ispit.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.