Sadržaj kolegija:
Kolegij nadograđuje i proširuje jezična znanja i vještine iz prethodnoga semestra. Okvirne teme u drugome semestru uključuju područja marketinga, trgovine, financija, upravljanja ljudskim resursima i poslovanja u različitim kulturama. Studenti čitaju i interpretiraju nespecijalističke tekstove na engleskome jeziku te ciljano uče stručni vokabular vezan uz okvirne teme. Razgovarajući o navedenim temama, studenti vježbaju prikladno i gramatički točno izraziti osnovne jezične funkcije (zamolba, prihvaćanje/odbijanje, isprika, savjet, uputa itd.).
Popis literature:
Obvezna literatura:
1.Tullis, Graham i Tonya Trappe, New Insights into Business: Students’ Book (Intermediate) (Boston, MA: Pearson Education, Inc., 2004.) (sadrži audio CD)
2.Tullis, Graham i Tonya Trappe, New Insights into Business Workbook (Intermediate) (Boston, MA: Pearson Education, Inc., 2004.)
3.Collin, Peter, Englesko-hrvatski poslovni rječnik (ZG: ŠK, 2006.)
4.Grgić, Berislav i Jolanda Brihta, Engleska gramatika za svakoga (ZG: ŠK, 2004.)
Izborna literatura:
1. Ivir, Vladimir, Hrvatsko-engleski rječnik poslovno-administrativnog nazivlja (ZG: ŠK, 2007.)
Ciljevi kolegija:
Studenti će po uspješnome završetku moći: – razumjeti i objasniti osnovne pojmove vezane uz teme navedene u sadržaju kolegija na poslovnome stranom jeziku; – razumjeti i interpretirati raznovrsne autentične angloameričke tekstove s temama iz ovih područja; – prenijeti značenje nekih hrvatskih struktura i terminologije iz navedenih područja na poslovni strani jezik u prikladnome i gramatički točnom obliku.
Polaganje ispita:
Pismeni i usmeni ispit.
Nositelj kolegija:
dr. sc. Marušić Borislav, prof. struč. stud.
Izvođač kolegija:
dr. sc. Marušić Borislav, prof. struč. stud.
ECTS bodova: 3
Opis predmeta i ishodi učenja
Obavijesti:
Trenutno nema obavijesti