Sadržaj kolegija:

1. Pozicija trgovine u gospodarskom okruženju RH i njena transparentnost s obzirom na Europsku Uniju 2. Distribucijski i logistički sustavi. Tokovi u distribuciji. Kanali distribucije u RH. Kanali distribucije u Europskoj Uniji 3. Logistički sustavi i njihovo fizičko, vrijednosno i informacijsko povezivanje. 4. Informacijski sustav trgovinskog poduzeća – pojam, klasifikacija, zadaci, struktura. 5. Kolanje informacija u procesima nabave, prodaje i skladištenja. Informatizacija nabavnog i prodajnog poslovanja. Primjeri kolanja dokumenata i informacija. 6. Primjeri poslovnih procesa u veleprodaji. Primjeri poslovnih procesa u maloprodaji. 7. Elektroničko poslovanje. Globalizacija elektroničke trgovine. Poslovni modeli elektroničke trgovine (B2B i B2C). Novi trgovinski oblici. Poslovna dokumentacija u elektroničkoj razmjeni. Elektroničko plaćanje. Strategija privlačenja, zadržavanja i praćenja kupaca u uvjetima E-trgovine. 8. Razvoj informacijskih tehnologija i upravljanje informacijskom tehnologijom u kanalima distribucije. 9. Primjena međunarodnog sustava označivanja artikala EAN. Sustavi EAN i JPC-kompatibilnost. Interno označavanje artikala u trgovini. Funkcioniranje sustava POS – EAN i njihovo povezivanje s ostalim sustavima. 10. Međunarodni trgovinski lanci u RH. Međunarodni trgovinski lanci i Europska Unija. Svjetska trgovinska organizacija (WTO), Europska Unija i Republika Hrvatska. Trendovi daljnjeg razvoja trgovine i perspektive E-trgovine.

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Segetlija, Z., Lamza Maronić, M. (2001.) Distribucija, logistika, informatika, II izdanje. Ekonomski fakultet u Osijeku. Osijek.
2.Panian, Z. (2000.) Elektroničko trgovanje. Sinergija. Zagreb

Izborna literatura:
1.Segetlija, Z., Lamza Maronić, M. (2001.) Marketing trgovine. Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek (izabrana poglavlja).
2.Birkin, M., Clarke, G., Clarke, M. (2002.) Retail Intelligence and Network Planning. Wiley & Son Ltd.
3.Kliment, A. (2003.) Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Mikrokrad. Zagreb.
4.Korisni linkovi s interneta.
5.Suvremena trgovina, časopis, Zagreb.

Ciljevi kolegija:

Predmet IT u kanalima distribucije na stručnom studiju želi približiti studentima aplikaciju IT u kanalima distribucije kroz predavanja, simulaciju poslovanja, multimediju i internet, te praktične vježbe i tako stvoriti uvjete za što brže uključenje u proces rada uz mogućnost rješavanja praktičnih problema.

Polaganje ispita:

Kolokvij, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.