Sadržaj kolegija:

Kolegij nadograđuje i proširuje jezična znanja i vještine iz prethodnoga semestra. Okvirne teme u drugome semestru uključuju područja marketinga, trgovine, financija, upravljanja ljudskim resursima i poslovanja u različitim kulturama. Studenti čitaju i interpretiraju nespecijalističke tekstove na engleskome jeziku te ciljano uče stručni vokabular vezan uz okvirne teme. Razgovarajući o navedenim temama, studenti vježbaju prikladno i gramatički točno izraziti osnovne jezične funkcije (zamolba, prihvaćanje/odbijanje, isprika, savjet, uputa itd.).

Popis literature:

Obvezna literatura:

1.Tullis, Graham i Tonya Trappe, New Insights into Business: Students’ Book (Intermediate) (Boston, MA: Pearson Education, Inc., 2004.) (sadrži audio CD)
2.Tullis, Graham i Tonya Trappe, New Insights into Business Workbook (Intermediate) (Boston, MA: Pearson Education, Inc., 2004.)
3.Collin, Peter, Englesko-hrvatski poslovni rječnik (ZG: ŠK, 2006.)
4.Grgić, Berislav i Jolanda Brihta, Engleska gramatika za svakoga (ZG: ŠK, 2004.)

Izborna literatura:
1. Ivir, Vladimir, Hrvatsko-engleski rječnik poslovno-administrativnog nazivlja (ZG: ŠK, 2007.)

Ciljevi kolegija:

Studenti će po uspješnome završetku moći: – razumjeti i objasniti osnovne pojmove vezane uz teme navedene u sadržaju kolegija na poslovnome stranom jeziku; – razumjeti i interpretirati raznovrsne autentične angloameričke tekstove s temama iz ovih područja; – prenijeti značenje nekih hrvatskih struktura i terminologije iz navedenih područja na poslovni strani jezik u prikladnome i gramatički točnom obliku.

Polaganje ispita:

Pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.